رمزارز نیوز
1402/02/15
14:39
دوراهی حساس برای شیبا اینو! مقاومت پیش روی SHIB شکسته می‌شود؟

برای بیش از یک هفته، قیمت شیبا اینو (SHIB) بالاتر از حمایت ماهانه ۰٫۰۰۰۰۰۹۹۶ دلار بوده که نشان‌دهنده احساسات… مطالعه مطلب ...

برای بیش از یک هفته، قیمت شیبا اینو (SHIB) بالاتر از حمایت ماهانه ۰٫۰۰۰۰۰۹۹۶ دلار بوده که نشان‌دهنده احساسات غیرقطعی در بازار است. با این حال، این حمایت همچنین نوار پایینی الگوی پرچم نزولی (bearish flag) است که نشان می‌دهد این میم کوین احتمالا برای یک سقوط طولانی‌مدت آماده می‌شود. در تئوری، پرچم نزولی یک الگوی ادامه‌دهنده روند نزولی است که قبل از ادامه کاهش بیشتر قیمت، یک وقفه کوتاه ارائه می‌کند. در این مطلب رمزارز نیوز، نحوه تاثیر این الگو بر روند آتی شیبا را بررسی می‌کنیم.


نمودار کندل روزانه شیبا.

نمودار کندل روزانه شیبا. پس از سقوط تهاجمی شیبا در ماه فوریه تا اوایل ماه مارس، تثبیت قیمت این رمزارز در دو ماه گذشته شکل‌گیری یک الگوی پرچم معکوس را در نمودار روزانه آن نشان می‌دهد. تحت تاثیر این الگو، این مرحله تثبیت موقتی است و فروشندگان احتمالا فشار عرضه را به محض اینکه قیمت از محدوده حمایت پرچم عبور کند، تشدید خواهند کرد.


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۹۹۴ دلار معامله می‌شود. اگر کندل روزانه زیر سطح حمایتی ۰٫۰۰۰۰۰۹۹۶ دلار بسته شود، فشار فروش تسریع شده و ممکن است قیمت را با یک افت ۲۰ درصدی، به ۰٫۰۰۰۰۰۷۸ دلار برساند.


در مقابل، کندل‌های روزانه که رد سطوح قیمتی پایین را نشان می‌دهند، از احتمال برگشت صعودی خبر می‌دهند که می‌تواند روند جانبی را طولانی‌تر کند. بنابراین، اگر خریداران به دفاع از حمایت مذکور ادامه دهند، یک بریک آوت به بالای ۰٫۰۰۰۰۱۰۲ دلار باعث ایجاد چرخه صعودی در الگو شده و می‌تواند افزایش ۲۵ درصدی قیمت را به همراه داشته باشد. در این صورت، قیمت شیبا می‌تواند به ۰٫۰۰۰۰۱۱۹ دلار برسد.


در این میان، با وجود حرکت جانبی قیمت بالای حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۹۹۶ دلار، شیب شاخص قدرت نسبی (RSI) ۴ ساعته با افزایش بیشتر، احتمال برگشت صعودی را افزایش می‌دهد.


سطوح مقاومتی کلیدی: ۰٫۰۰۰۰۱۰۷ و ۰٫۰۰۰۰۱۱۷ دلار.


سطوح حمایتی کلیدی: ۰٫۰۰۰۰۱ و ۰٫۰۰۰۰۰۸۷۵ دلار.


انتهای خبر

0
0