همفکران
1400/03/30
15:48
#مجمع #سفارس ✅ یکی از دستاوردهای مهم شرکت این بود که در بهمن ماه سال ۹۹ مذاکرات جهت ورود مجدد محصول سیمان به بورس کالا آغاز شد و در نهایت در تار...

#مجمع


#سفارس



✅ یکی از دستاوردهای مهم شرکت این بود که در بهمن ماه سال ۹۹ مذاکرات جهت ورود مجدد محصول سیمان به بورس کالا آغاز شد و در نهایت در تاریخ نهم خردادماه سال ۱۴۰۰ پس از طی مراحل بسیار شرکتهای گروه محصولات خود را در بورس کالا عرضه کردند که این امر نقطه عطفی بر پایان قیمت‌گذاری سیمان بود و طی دو مرحله عرضه بیش از ۱۹۰ هزار تومان از محصولات به فروش رسید.



✅ سال گذشته تعداد ۹ شرکت کم بازده زیان‌ده کوچک مقیاس و یا خارج از ماموریت محوری در هلدینگ قرار داشت که در سال ۹۹ با برنامه‌ریزی تعداد ۴ شرکت منحل، یک شرکت ادغام و ۴ شرکت هم ساماندهی شد و در حال حاضر هیچ شرکت زیان دهی در مجموعه هلدینگ سفارش وجود ندارد.



✅ عرضه سهام شرکت‌های غیر بورسی در بورس یا فرابورس به منظور استفاده از ارزش افزوده و همچنین نقدشوندگی آنها در صورت بهبود شرایط بازار و اصلاح ساختار مالی از طریق اصلاح ساختار سرمایه شرکتهای فرعی گروه و افزایش بهره وری در شرکت های تابعه به منظور افزایش درآمد و تامین منافع سهامداران و سایر ذینفعان از جمله برنامه ها و خط مش های آتی هیئت مدیره است.



✅بورسی شدن شرکت سیمان آبیک در حال انجام است. تسهیلات ارزی شرکت نیز تسویه شده و در سال جاری این شرکت در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.


http://Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0