بتاسهم
1401/02/31
16:03
مجمع #خدیزل 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بهمن دیزل با حضور حدود 90 درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت در حال برگزاری است... در ای...

مجمع


#خدیزل



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بهمن دیزل با حضور حدود ۹۰ درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت در حال برگزاری است...



در این مجمع مطرح شد:


✅ در سال مالی گذشته به حوزه کامیون سنگین و خودروی باری سبک وارد شدیم. هم اکنون در بازار کامیونت سهم ۴۶ درصدی و در بازار مینی بوس سهم ۲۸ درصدی داریم و در مجموع در بازار خودروی تجاری در فروش و خدمات پس از فروش رتبه اول کشور را داریم.



✅ امیدواریم امسال به سطح تولید و فروش سال ۹۶ یعنی قبل از شروع تحریمها برگردیم.



✅ در سال گذشته به بازار کشنده وارد شدیم که به تنهایی، و در برابر بیش از ۲۰ رده محصول دیگر، ۴۲ درصد بازار حمل و نقل را در اختیار دارد و بازار با اهمیتی است. محصول امپاور ویژگیهای منحصر بفردی در بازار کشور دارد. از جمله استاندارد ADR۱۰۸ اروپا برای حمل کالای خطرناک همچون فرآورده نفتی را اخذ کرده است. امپاور BD۵۰۰ را عرضه کرده ایم و عرضه BD۵۶۰ با توان بالاتر در دست اقدام است.



✅ عرضه محصول جدید فورس برای پاسخ به تقاضای بازار برای کامیونت خوابدار بود که در سال گذشته اتفاق افتاد. در نظر داریم این محصول را در ظرفیتهای متنوع تری از ۵ تا ۱۲ تن عرضه کنیم که با توجه به خلا بازار، محصول ۱۲ تن در اولویت است.



✅ توسعه یک پلتفرم برای کامیون ۱۸ و ۲۶ تن در دست اقدام است و با تکمیل و عرضه BD۳۰۰ و BD۴۰۰ در کلیه سگمنتهای بازار باری حضور خود را تکمیل خواهیم کرد.



✅ به تبع افزایش میزان تولید خط رنگ را راه اندازی کردیم، همچنین برای اولین بار در کشور خط تست جاده ای برای خودروی سنگین احداث کردیم.



انتهای خبر

0
0