بورس پرس
1399/10/30
15:00
معاملات مشکوک یک بانک، "میدکو، وامید"، زیرمجموعه گروه مالی ملت + ۱۱ نماد

در روز رشد ۳۸۵ واحدی شاخص، یک بانک، هلدینگ میدکو، زیرمجموعه گروه مالی ملت، سرمایه گذاری امید به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام در ادامه روند روزهای اخیر، منفی و پرعرضه آغاز به کار کرد به طوری که با گذشت یک ساعت از آغاز معاملات ریزش ۲۰ هزار واحدی داشت اما با بهبود تقاضا در نهایت نماگر بازار با رشد ۳۸۵ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۹.۸ و ۵.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا و بانک تجارت با داد و ستد بیش از ۱.۶ و ۱.۱ میلیارد سهم و ایران خودرو، بانک صادرات به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۵۹۸، ۴۵۸ و ۳۸۴ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری امید حاضر در بازار اول بورس با رشد ۱.۵ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۴۰.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های پلی اکریل، فن آوا، کشت و دامداری فکا، جام دارو، داروسازی آوه سینا، صنایع نسوز توکا، پلاستیران، شمال شرق شاهرود، سرمایه گذاری وثوق امین، فارسیت درود، هلدینگ میدکو ، تابان نیرو سپاهان، بانک ایران زمین و واسپاری ملت مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک ایران زمین، هلدینگ میدکو، زیرمجموعه گروه مالی ملت، سرمایه گذاری امید به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0