اقتصاد آنلاین
1400/01/17
18:07
کدال‌نگر ۱۷فروردین۱۴۰۰/ کگهر فروش اسفند ماه را اعلام کرد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب «تپکو»، مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه «خپارس» و گزارش اسفندماه «خزر» و «کگهر» از مهم‌ترین اطلاعیه‌هایی است که در این گزارش بررسی می‌شود.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«نیرو»: هیات مدیره شرکت نیرو سرمایه به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۳۵درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی داد.


«رانفور»: در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت خدمات انفورماتیک با افزایش سرمایه ۲۳۳درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت شد.


اطلاعیه‌ها

«گکوثر»: هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را منتشر کرد. سهامدارانی با تعداد سهام ۱ تا ۶۰هزار سهام تا ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۰ و سهامدارانی با تعداد سهام بیشتر و یا سهامداران حقوقی از اردیبهشت تا تیر۱۴۰۰ فرصت دارند برای دریافت سود خود اقدام کنند.


«ثمسکن»: شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از پذیرش و درج شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در بازار دوم فرابورس خبر داد.


«ختور»: شرکت رادیاتور ایران در افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد. به این ترتیب نرخ رادیاتور خودرو از قیمت ۳,۲۳۵,۲۵۰ریال به ۳,۷۱۰,۲۵۰ریال افزایش یافت.


«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام کرد مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام با توجه به افزایش سرمایه ۲۰۹درصدی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵خواهد بود.


«تپکو»: شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد مبلغ ۱۰،۴۷۱،۱۴۴میلیون ریال بدهی های بانکی ومبلغ ۵۴،۸۰۳ میلیون ریال بدهی های مالیاتی ومبلغ ۳۸،۲۶۵ میلیون ریال بدهی به خزانه داری کل کشور شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی عام) با مطالبات سازمان تامین اجتماعی (سهامدار عمده) از دولت تهاتر شد.


«شتهران»: شرکت داروسازی تهران شیمی جدول زمانبندی پرداخت سود سهام منتهی به ۳۰آذر ۱۳۹۹ را منتشر کرد.


«وبهمن»: شرکت سرمایه‌گذاری بهمن زمانبندی پرداخت سود سهام را اعلام کرد. به این ترتیب سهامداران حقیقی از اول تیرماه و سهامداران حقوقی از ۱۵آذر می‌توانند اقدام به دریافت آن نمایند.


اطلاعیه دعوت به مجامع

«زماهان»: شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان سهامداران را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ در تاریخ ۱۸فروردین ماه دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«قاروم»: شرکت قند ارومیه سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲۹فروردین با عنوان تغییر موضوع فعالیت فراخواند.


«ونیرو»: شرکت سرمایه گذاری نیرو سهامداران را در تاریخ ۲۹فروردین به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات ‌مدیره فراخواند.


«لازما»: مجمع عمومی شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش در تاریخ ۲۵فروردین ماه لغو شد.


«دماوند»: شرکت تولید نیروی برق دماوند سهامداران را در تاریخ ۲۹فروردین به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه فراخواند.


«خپارس»: شرکت پارس خودرو سهامداران را به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه در تاریخ ۲۹فروردین فراخواند.


«شتهران»: شرکت داروسازی تهران شیمی سهامداران را در تاریخ ۲۹فروردین به مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«وملت»: شرکت سرمایه گذاری ملت سهامداران را در تاریخ ۳۱فروردین به مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواند. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


گزارش‌های دوره‌ای

«میهن»: شرکت بیمه میهن اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد.


«غمهرا»: شرکت گروه تولیدی مهرام گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۸۳۶,۲۳۶میلیون ریال بوده است.


«خزر»: فنرسازی زر گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۱۸۳,۸۲۲میلیون ریال بوده است.


«کگهر»: شرکت سنگ آهن گهر زمین گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۱۷,۶۴۹,۱۹۴میلیون ریال بوده است.


«کیا»: شرکت کیا الکترود شرق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۳۶,۹۲۷.۵میلیون ریال بوده است.


«فبیرا»: شرکت صنایع بسته بندی ایران گزارش فعالیت هیئت مدیره دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد.


«وصبا»: شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۱۶۰درصد و سود خالص هر سهم ۱۸۴درصد افزایش داشته است.


«خکاوه»: شرکت سایپا دیزل گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۹۶۱,۲۲۴میلیون ریال بوده است.


«غپآذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۵۴۰,۵۴۳میلیون ریال بوده است.


«ولراز»: شرکت لیزینگ رازی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۲۸۵میلیون ریال بوده است.


انتهای خبر

0
0