آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
13:10
پروتکل Mirror ترا به جامعه در مورد حمله حاکمیتی هشدار می دهد

مهاجم یک نظرسنجی عمومی در وب‌سایت رسمی Mirror…

مهاجم یک نظرسنجی عمومی در وب‌سایت رسمی Mirror راه‌اندازی کرد، که به دروغ پیشنهاد مسدود کردن استخر جامعه در صورت کلاهبرداری را می‌دهد. اگر طبق برنامه اجرا شود، مهاجم ۲۵ میلیون توکن MIR دریافت می کند.


شبکه بلاک چین عمومی Terra یک حمله کلاهبرداری مداوم را از طریق یک نظرسنجی رسمی حاکمیتی در Mirror، یک پروتکل دارایی های مصنوعی داخلی تایید کرده است.


به گفته میرر، مهاجم یک نظرسنجی عمومی در وب سایت رسمی Mirror راه اندازی کرد که پیشنهاد می کند در صورت کلاهبرداری، استخر جامعه را مسدود کند.


mirror - پروتکل Mirror ترا به جامعه در مورد حمله حاکمیتی هشدار می دهد

با توجه به شناسه نظرسنجی: ۲۱۱، با نام “Freeze the Community Pool in case of scam”، کلاهبردار ارتقای قوانین حاکمیت جامعه امن تر را در صورت هک پیشنهاد می کند. اگر هکر موفق به کسب اکثریت مثبت در نظرسنجی شود، ۲۵ میلیون توکن MIR (به ارزش ۶۴.۲ میلیون دلار در زمان نگارش) به آدرس هکر ارسال می شود.


poll - پروتکل Mirror ترا به جامعه در مورد حمله حاکمیتی هشدار می دهد

همانطور که در تصویر بالا مشهود است، رویکرد پیشگیرانه Mirror برای هشدار به جامعه شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد رای‌های “نه” بوده است – که امنیت وجوه را تایید می‌کند. به گفته WuBlockchain، مهاجم پیشنهاد ۱۸۵ را آغاز کرد که به عنوان درخواست همکاری با Solana پنهان شده بود، و در واقع تلاش می کرد تا ۲۵ میلیون توکن MIR از استخر سرمایه جامعه را کلاهبرداری کند.


نظرسنجی مهاجم تا ۱ ژانویه برای رای دادن در دسترس عموم خواهد بود. با این حال، تیم Mirror نظرسنجی ۲۱۲ را راه اندازی کرد تا به سرمایه گذاران بی احتیاط هشدار دهد:


“نظرسنجی ۲۱۱، ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ MIR را برای خود ارسال می کند. به هر نظرسنجی که سرمایه جامعه را به بیرون ارسال می کند، رای “نه” بدهید.”


پلتفرم بلاک چین عمومی سولانا طرحهای توسعه زنجیره ای خود را پس از حمله محروم سازی از سرویس توزیع شده(DDoS) اخیر تقویت کرده است.


github - پروتکل Mirror ترا به جامعه در مورد حمله حاکمیتی هشدار می دهد

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پنجمین بلاک چین بزرگ توانست بدون نیاز به خاموش کردن شبکه بر این حمله غلبه کند. با این حال، سولانا با اشاره به نگرانی‌ها در مورد آسیب‌پذیری شبکه، فعالیت‌های زنجیره‌ای خود را افزایش داده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0