رمزارز نیوز
1400/10/25
15:13
شبکه بایننس این رمزارز را متوقف کرد!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در تاریخ ۱۲ ژانویه، بایننس به دلیل استفاده کم، نسخه BEP۲ توکن ماتیک (MATIC) را متوقف کرده است. لازم به… مطالعه مطلب ...

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در تاریخ ۱۲ ژانویه، بایننس به دلیل استفاده کم، نسخه BEP۲ توکن ماتیک (MATIC) را متوقف کرده است. لازم به ذکر است که BEP۲ استانداردی برای صدور توکن در بایننس چین است.


این شرکت تصریح کرد که بایننس چین از سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۵۰ میلیون نسخه BEP۲ توکن ماتیک برای تامین نقدینگی داشته است. توکن‌های مذکور در تاریخ ۱۲ ژانویه از کیف پول این بنیاد با نسخه ERC-۲۰ (استاندارد صدور توکن در شبکه اتریوم) سواپ شدند. بایننس از کاربران خواسته بود که اگر نسخه BEP۲ توکن ماتیک را دارند، آنها را به اتریوم، پالی‌گان و یا شبکه هوشمند بایننس (BSC) انتقال دهند.


اگرچه توقف نسخه BEP۲ توکن ماتیک در بایننس چین، زنگ هشداری را برای این ارز دیجیتال به صدا در آورده است، اما ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه پالی‌گان تغییری نکرده و برابر با ۵٫۵۲ میلیارد دلار است. با این حال و علی‌رغم یک صعود احتمالی کوتاه مدت، به نظر می‌رسد روند قیمتی MATIC ساختاری نزولی دارد.


binance-chain-bep2-matic

نمودار کندل هفتگی قیمت ارز دیجیتال MATIC. در تایم فریم هفتگی، توکن MATIC یک الگوی کنج صعودی (Rising Wedge) تشکیل داده که یک الگوی معکوس نزولی محسوب می‌شود. این موضوع می‌تواند به روند نزولی این ارز دیجیتال در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۲ میلادی منجر شود.


علاوه بر این، ارز دیجیتال MATIC با واگرایی نزولی شاخص قدرت نسبی (RSI) و واگرایی حجم معاملات مواجه است. RSI یک شاخص مومنتوم است که درک معامله‌گران از قابلیت‌های بازدهی یک دارایی را منعکس می‌کند. بنابراین، زمانی که نمودار RSI از روند صعودی قیمت پیروی نکند، می‌تواند باعث فروش شود.


حجم معاملات نیز همین انحراف را نشان می‌دهد. در واقع، اگرچه پرایس اکشن این ارز دیجیتال پیشرفت داشته، ولی حجم معاملات آن در همان بازه زمانی کاهش یافته است.


این واگرایی‌ها حاکی از معکوس شدن روند در آینده است. بر اساس شاخص‌های تکنیکال، به نظر می‌رسد پالی‌گان در سه ماهه جاری روند نزولی‌ای خواهد داشت. با این حال، انتظار می‌رود که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در این شبکه تغییری نداشته باشد؛ چراکه این پروژه قراردادهای جدیدی را امضا کرده است.


انتهای خبر

0
0