آکادمی هلاکوئی
1400/02/12
20:50
معرفی سه آلت کوین با پتانسیل تغییر در زندگی، توسط تاثیرگذار و معامله گر رمزارزها، آستین آرنولد!

تاثیرگذار و معامله گر رمزارزها، آستین آرنولد (Austin…

تاثیرگذار و معامله گر رمزارزها، آستین آرنولد (Austin Arnold)، لیستی از سه آلت کوین که دارای پتانسیل تغییر در زندگی هستند و به طور گسترده مورد پذیرش قرار میگیرند، ارائه میکند.


در یک ویدئوی جدید ، آرنولد ابتدا رقیب اتریوم، کاردانو را نشان می دهد که در همکاری موثری در اتیوپی و تانزانیا تمرکز کرده است.


آرنولد اشاره میکند که در اتیوپی تیم پشتیبان کاردانو ، Input Output Hong Kong به اختصار (IOHK)، قصد دارد راه حل هویت غیرمتمرکز Atala PRISM خود را به ۳۵۰۰ مدرسه در کشور بیاورد که به هموار کردن فرآیند شناسایی پنج میلیون دانشجو کمک می‌کند.


در تانزانیا ، کاردانو همچنین با World Mobile Group همکاری می کند تا به صد هزار نفر از ساکنان مناطق روستایی، دسترسی دیجیتال به اینترنت تلفن همراه ، هویت دیجیتال و راه حل های مالی را بدهد.


آرنولد تحت تاثیر برنامه های گسترده تیم قرار گرفته و اضافه می کند که با گسترش شبکه کاردانو در سراسر جهان ، به پذیرش بیشتری نزدیک می شود.


سپس در لیست این تحلیلگر، پروتکل توکن پایه گذاری مجدد Benchmark Protocol (MARK)، قرار دارد. توکن پایه گذاری مجدد به معنای دارایی غیر همبسته با عرضه الاستیک است. توکن MARK احتمالا با گذشت زمان در همان قیمت باقی خواهد ماند ، اما مقدار توکن های در گردش به طور مداوم در حال نوسان است. آرنولد تاکید می کند که MARK دارایی است که ثبات را در دوره های نوسان زیاد فراهم می کند و به عنوان یک محافظ الاستیک عمل می کند.


“Benchmark می گوید که اگر دنیا رو به ناگواری و تلخی برود ، ما به نقدینگی نیاز خواهیم داشت. و ما به نقدینگی از چیزی نیاز داریم که واقعا همبسته نباشد. فضای دیفای(امور مالی غیرمتمرکز) به یک برنامه جانبی وثیقه نیاز دارد که اثر بخشی و کارآیی خود را حفظ کند و نقدینگی پایه خود را در دوره های نوسانی بالا، افزایش دهد. “


Benchmark، به زودی، به طور رسمی، بازار همتا به همتا را در اتریوم و بایننس راه اندازی می کند و دارایی های معروف مانند پن کیک سوآپ (CAKE) و چین لینک (LINK) را در لیست سفید قرار می دهد. علاوه بر این ، Benchmark این فرصت را به دارندگان می دهد تا فرم عملکرد را در پلتفرم The Press ارائه دهند که در آن کاربران میتوانند ۲۰۰٪ یا ۳۰۰٪ سود عملکرد سالانه (APY)، داشته باشند.


آرنولد اشاره کرد که ،Benchmark پایین ترین دارایی سقف بازار را دارا می باشد که در زمان نگارش این مطلب ، کمی بالاتر از ۴۰ میلیون دلار ارزیابی شده است.


آخرین آلت کوین، که به عقیده آرنولد می تواند زندگی را تغییر دهد ، چین لینک (LINK) است ، چرا که به همکاری با صندوق نوآوری یونیسف برای حمایت از برنامه های بلاکچین، در بازارهای نوظهور تمرکز کرده است.


تیم چین لینک مشارکت و جزئیات این طرح را در یک پست بلاگ اخیر اعلام کرد.


“به عنوان بخشی از پیشبرد این طرح ، ما از اعطای کمک مالی و پشتیبانی از صندوق نوآوری یونیسف ، یک صندوق طراحی شده برای تامین مالی استارت آپ های مبتنی بر فناوری منبع آزاد که در مراحل اولیه میباشند و چالش های کلیدی جهانی را برطرف می کند ، هیجان زده هستیم. یونیسف کریپتوفاند (UNICEF CryptoFund) ، وسیله مالی جدیدی است که به یونیسف اجازه می دهد رمزارزها را دریافت ، نگهداری و پرداخت کند. “


چین لینک در زمان نگارش این مطلب، ۷٪ رشد کرده است و برای اولین بار در هفته گذشته ، قیمت ۴۰ دلار را شکست.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0