بااقتصاد
1400/06/13
22:34
افزایش سرمایه چند شرکت ثبت شد

نمادهای کیا، ویسا، کالا، وخارزم، خعمرا و وگردش افزایش سرمایه‌های خود را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، شرکت کیا الکترود شرق، کیا، افزایش سرمایه ۳۷ درصدی از حدود ۱۶ میلیارد تومان به ۲۲ میلیارد تومان از محل سود انباشته را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.


سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا، ویسا، افزایش سرمایه ۲۸۰ درصدی از مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به ۱۱۴ میلیارد تومان، از محل سود انباشته را به ثبت رساند.


بورس کالای ایران، کالا، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان که از محل سود انباشته و اندوخته انجام داده بود را در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.


سرمایه‌گذاری خوارزمی، وخارزم، افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از ۱۲۵۰ میلیارد تومان به ۱۸۷۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی و هم‌چنین اندوخته را در مرجع ثبت شرکت‌ها ، ثبت کرد.


توسعه و عمران شهرستان نائین، خعمرا، افزایش سرمایه ۷۱۸ درصدی از مبلغ ۸ میلیارد تومان به ۶۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام شده بود را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.


بانک گردشگری، وگردش، افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی از ۶۰۰ میلیارد تومان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان را که از محل مطالبات و آورده نقدی انجام شده بود در مرجع ثبت شرکت‌ها، ثبت کرد.


انتهای خبر

0
0