رمزارز نیوز
1402/03/16
15:54
بنیانگذاران اتریوم همچنان در حال فروش ETHهای خود! ماجرا چیست؟

یکی از هم‌بنیانگذاران اتریوم به نام جفری ویلک (Jeffrey Wilcke)، ۲۲,۰۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۴۱.۱۳ میلیون دلار… مطالعه مطلب ...

یکی از هم‌بنیانگذاران اتریوم به نام جفری ویلک (Jeffrey Wilcke)، ۲۲,۰۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۴۱.۱۳ میلیون دلار را در تاریخ ۵ ژوئن به صرافی رمزارزی Kraken منتقل کرده است.


این انتقال پس از فروش‌های اخیر میلیونی توسط بنیاد اتریوم و موسس این رمزارز، ویتالیک بوترین، صورت گرفته و باعث شکل گرفتن این شایعه شده که قیمت اتریوم در آینده شاهد یک سقوط عظیم خواهد بود.


آخرین‌باری که جفری ویلک مقدار زیادی اتریوم را به فروش رساند، به ۵ و ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد که وی ۱۵,۰۰۰ واحد اتریوم را در صرافی Kraken فروخت. جفری ویلک در حال حاضر ۱۵۰,۰۳۸ واحد اتریوم به ارزش ۲۸۰.۳۲ میلیون دلار در اختیار دارد.


همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، پیش‌تر و در ماه می نیز، ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، ۲۰۰ واحد اتریوم را به فروش رساند و به دنبال آن، بنیاد اتریوم هم ۱۵,۰۰۰ واحد اتریوم را در صرافی Kraken فروخت.


فروش اتریوم توسط جفری ویلک، ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم نگرانی‌های زیادی را در جامعه رمزارزی ایجاد کرده است. طبق گزارش‌ها، در گذشته، یک جابجایی بزرگ از سوی بنیاد اتریوم سبب یک کاهش قیمت وحشتناک در قیمت اتریوم شده بود. زمانی که در نوامبر ۲۰۲۱ بنیاد اتریوم ۲۰,۰۰۰ واحد اتریوم را به Kraken منتقل کرد، قیمت اتریوم ۴۰٪ کاهش یافت.


قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳٪ کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۱,۸۱۶ دلار در حال معامله است. کمترین و بیشترین قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱,۸۶۴ و ۱,۹۱۲ دلار بوده است.


در همین حال، وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار است تا پایان سه ماهه سوم سال برگه‌های خزانه‌ای به ارزش ۱ تریلیون دلار را منتشر کند که انتظار می‌رود باعث ایجاد فشار فروش برای بیت کوین و اتریوم شود.


انتهای خبر

0
0