فرارسانه
1401/01/20
15:15
📆امروز در بازارهای فرابورس چه گذشت؟ (شنبه 20 فروردین ماه 1401 ) ✅سهامداران 1300 میلیارد تومان دست‌به‌دست کردند 📌بازارهای فرابورس در اولین روز هفت...

📆 امروز در بازارهای فرابورس چه گذشت؟ (شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ )



✅ سهامداران ۱۳۰۰ میلیارد تومان دست‌به‌دست کردند



📌بازارهای فرابورس در اولین روز هفته شاهد معامله بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع دارایی مالی بودند که حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان آن برگه‌های سهام بود.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز شنبه، بیستم فروردین‌ماه بیش از ۳.۳ میلیارد انواع دارایی مالی در ۲۴۴ هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد که ارزش این مبادلات فراتر از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.



☸️ ارزش معاملات بازارها به تفکیک گفتنی است نگاهی به بازارهای فرابورس نشان می‌دهد امروز نزدیک به ۱۳۰۰ میلیارد تومان سهام مورد خریدوفروش قرارگرفته که حجم این دادوستدها ۲.۷ میلیارد برگه بوده است.


همچنین در بخش اوراق مالی اسلامی نیز شاهد معاملاتی ۴۰۰ میلیارد تومانی بودیم که مربوط به ۵.۳ میلیون برگه انواع اوراق بوده است.


عملیات بازار بازهم امروز ارزش معاملاتی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی را رقم زد که مربوط به ۶۰۷ میلیون برگه سهم بوده است.



☸️ صدرنشین‌های امروز در پایان دادوستدهای روز جاری شاخص کل فرابورس ۳۸ واحد رشد کرد و در سطح ۱۹ هزار و ۸۸۹ به کار خود پایان داد.


نمادهای آریا، شاوان و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر این متغیر داشتند، در مقابل نمادهای دماوند، هرمز، صبا و زاگرس با بیشترین افت قیمت مانع رشد بیشتر آیفکس شدند.


بررسی روند معاملات سهام در بازار امروز نشان می‌دهد فرابورس، آریا، کرمان، فزر، سمگا و گدنا پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار بودند.


همچنین بیشترین ارزش معاملات سهام هم معلق به نمادهای فرابورس، سمگا و آریا بوده است.


اما سهامداران تلیسه، پخش، غمینو، مفاخر، افرا، سدبیر و ریشمک طی روز جاری شاهد بیشترین رشد قیمت سهام خود بودند و در سوی دیگر بازار نمادهای قچار، اتکای، رافزا، دماوند، حپارسا، گدنا و گکوثر بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.


در انتهای بازار امروز سرمایه‌گذاران برای خرید سهام کیمیا، تلیسه، تاپکیش، زشریف و وسپهر طولانی‌ترین صف‌های خرید را تشکیل دادند و در مقابل سهامداران فماک، قچار، کیا و سپیدار برای خروج از این نمادها در طولانی‌ترین صف‌های فروش نشستند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0