رمزارز نیوز
1400/10/21
11:21
آیا زمان خرید اتریوم رسیده؟

شرکت Santiment که در زمینه تحلیل داده‌های بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، در حال بررسی نگرش معامله‌گران نسبت به سرمایه‌گذاری روی… مطالعه مطلب ...

شرکت Santiment که در زمینه تحلیل داده‌های بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، در حال بررسی نگرش معامله‌گران نسبت به سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌ها است. این شرکت در تلاش است تا امکان جهش قیمت در آینده و افزایش حجم بازار را برای ارزهای دیجیتال و آلت کوین‌ها پیش‌بینی کند.


Santiment در توییتی اعلام کرد که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران رمزارزهای مشهور مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و بایننس کوین (BNB) نسبت به چشم‌انداز بازار چندان خوش‌بین نیستند. در این توییت وضعیت فعلی کریپتوکارنسی به خیابان‌هایی پر از خون تشبیه شده و ترس، عدم اطمینان و شک سرمایه‌گذاران عامل ادامه روند کاهش اعلام شده است. به کمک نمودار زیر نیز افت قیمت‌ها و خروج سرمایه‌گذاران در مقاطع مختلف قابل مشاهده است.


با بررسی شاخص MVRV (ارزش بازار نسبت به ارزش واقعی) در مورد رمزارز اتریوم، مشخص می‌شود این شاخص در پایین‌تر حد خود در شش ماه گذشته است. معیار MVRV از تقسیم ارزش بازار یک رمزارز بر ارزش واقعی آن به دست می‌آید.


تحلیل‌گران از این معیار برای تشخیص میزان ریسک و زمان ورود به بازار استفاده می‌کنند. با توجه به تجربیات گذشته به نظر می‌رسد این روزها کم‌ریسک‌ترین بازه زمانی برای خرید اتریوم و ورود به بازار خواهد بود.


هر واحد اتریوم تا قیمت ۳۱۱۸ دلار کاهش یافته است. این میزان کاهش قیمت بیشترین افتی است که در ۶ ماه اخیر رخ‌داده است. در دوره قبلی قیمت اتریوم پس از کاهش شدید توانست ۱۱۸ درصد رشد کند. در حال حاضر نیز آدرس‌های فعال بیت کوین در حال خرید این ارز دیجیتال بوده و موجودی اتریوم آن‌ها در حال افزایش است.


در زمان انتشار این خبر اتریوم با قیمت ۳۱۹۴ دلار معامله می‌شود. این رمزارز پرطرفدار طی هفته گذشته ۱۷.۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده و بیشتر روزها روند کاهشی داشته است.

انتهای خبر

0
0