اخبار سایت بورس تهران
1400/06/17
10:23
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۷ شهریور ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۱۷ شهریورماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت صنایع‌جوشکاب‌یزد (بکاب۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


توقف نماد (حفارس۱) و (ولساپا۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف


نماد معاملاتی شرکت های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس (حفارس۱) و لیزینگ رایان سایپا (ولساپا۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردیدند. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


توقف نماد (خنصیر۱) و (کفپارس۱) به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های مهندسی‌نصیرماشین (خنصیر۱) فرآورده‌های نسوز پارس (کفپارس۱) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شدند. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی (شگل) پس از رفع تعلیق


نماد معاملاتی شرکت گلتاش(شگل)با توجه به رفع تعلیق نماد معاملاتی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نماد معاملاتی (ثاباد)


نماد معاملاتی شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران(ثاباد)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی(خچرخش)،(غشاذر)


نماد معاملاتی شرکت های چرخشگر(خچرخش)،شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی(غشاذر) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


حراج مجدد نماد معاملاتی (اتکام)


نماد معاملاتی شرکت بیمه اتکایی امین(اتکام)با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.



انتهای خبر

0
0