کانال عرضه‌ی اولیه
1401/03/18
18:15
📌بازدهی صنایع در هفته جاری چگونه بود ؟ ⬅️در یک هفته نیمه تعطیل که تنها سه روز معاملاتی داشت ، در دو روز اول شاهد افت سنگین شاخص کل بودیم اما در آخ...

📌بازدهی صنایع در هفته جاری چگونه بود ؟



⬅️در یک هفته نیمه تعطیل که تنها سه روز معاملاتی داشت ، در دو روز اول شاهد افت سنگین شاخص کل بودیم اما در آخرین روز معاملاتی وضعیت تاحدودی بهتر شد و شاخص کل به مدار مثبت بازگشت.



⬅️ نماد #لپارس در یک هفته گذشته افت ۱۲ درصدی و #لکما کاهش ۵ درصدی داشت بدین ترتیب گروه تجهیزات مخابرات با حضور دو نماد نام برده با بازدهی منفی ۱۲.۵ درصدی در صدر کمترین بازدهی هفته قرار گرفت.



⬅️صنایع نساجی با بازدهی منفی ۱۱ درصد رتبه دوم در میان کمترین بازدهی را به خود اختصاص داد ؛ نمادهای این گروه شامل : #نمرینو #نطرین #نبروج و #نتوس به ترتیب بازدهی منفی ۱۴ درصد ، منفی ۵ درصد ، مثبت ۴ درصد و صفر داشتند.



⬅️لاستیکی‌ها در جایگاه سوم کمترین میزان بازدهی با منفی ۷ درصد قرار گرفتند، نمادهای اصلی و بزرگ این گروه همگی در مدار منفی حرکت کردند؛ #پکرمان بازدهی منفی ۸ درصد، #پیزد منفی ۷.۵ درصد ، #پکویر و #پتایر هر دو منفی ۹ درصد را به ثبت رساندند.



⬅️نمادهای #مبین و #بفجر که در هفته جاری بازگشایی شدند توانستند به ترتیب بازدهی‌های مثبت ۹ و مثبت ۱۹ درصدی داشته باشند و از جمله نمادهایی بودند که سهامداران آن‌ها سود خوبی را کسب کردند.



⬅️در میان شرکت‌هایی که کار حمل و نقل زمینی انجام می‌دهند نیز شاهد بازدهی خوبی بودیم ؛ #حفارس مثبت ۱۱ درصد ، #حپترو مثبت ۱۰ درصد و #حتوکا مثبت ۴ درصد بازدهی داشتند.




✿⇜⇝✿


@Arzeh۱avalieh۱

انتهای خبر

0
0