اقتصاد آنلاین
1400/07/10
10:11
سنگین ترین صف های خرید و فروش / شکام در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت تقاضا در «محصولات شیمیایی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به ۶.۷۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «فرابورس» و «کالا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر بیش از ۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «وشمال»، «ثقزوی» و «خفناور» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۷۵میلیارد تومان (۵۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۵۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۶.۸۷درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۳۵میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۴۷درصد از هزار و ۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۱۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۲۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

۱۲

انتهای خبر

0
0