آکادمی هلاکوئی
1401/04/02
11:30
ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه ۱۰۰ میلیون دلاری متاورس در ملبورن

استارت اپ متاورسی Translucia Global Innovation مستقر در…

استارت اپ متاورسی Translucia Global Innovation مستقر در تایلند در یک پروژه مشترک با همکاری شرکت توسعه نرم افزار استرالیایی Two Bulls، بودجه اولیه ۱۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه متاورس (MRDC) در ملبورن اختصاص داده است.


Translucia یکی از شرکت های تابعه شرکت هنری و سرگرمی T&B Media Global است که در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) پروژه Translucia Metaverse خود را با سرمایه اولیه ۲۸۳ میلیون دلاری برای دنیای مجازی راه اندازی کرد.


اکنون، T&B برای ساخت MRDC و راه‌اندازی نرم‌افزاری آن در نوامبر سال جاری (آبان ماه) با Two Bulls وارد همکاری شده است.


گفتنی است که T&B با بررسی طیف وسیعی از شرکت های مشابه در سراسر جهان، پس از پشت سر گذاشتن مجموعه ای از گفتگوها بین دو سازمان، Two Bulls را به عنوان مرکز تحقیق و توسعه (R&D) مورد نظر خود برای کمک به ساخت این پروژه برگزید.


وجود نیروی کار ماهر محلی در ملبورن و مشوق مالیاتی تحقیق و توسعه تا سقف ۴۵ C برای هر ۱ دلار خرج شده، به منعقد شدن این پیمان همکاری کمک کرد.


آنچه آنها برای تحقیق نیاز دارند


برای اجرایی شدن این پروژه، زمینه‌های جدید زیادی هست که نه تنها از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بلکه به لحاظ اقتصادی و گیمیفیکیشن سیستم باید بررسی شوند. بخشی از این پروژه بر بهبود مصرف انرژی در متاورس متمرکز خواهد بود.


جیمز کین (James Kan) مدیر عامل و بنیانگذار Two Bulls گفته است که تفاوت قابل توجه این پروژه با سایر متاورس های موجود مانند دیسنترالند و سندباکس در این است که متاورس Translucia متعهد به پایداری بوده و دید مردم پسندتری دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0