سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/28
08:53
#انبوه‌سازی 🏘گروه انبوه‌سازی نیز به مانند سایر صنایع بازار زیر فشار عرضه قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود شاخص این گروه به سمت کف قبلی خود حرکت کند اما ...

#انبوه‌سازی



🏘گروه انبوه‌سازی نیز به مانند سایر صنایع بازار زیر فشار عرضه قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود شاخص این گروه به سمت کف قبلی خود حرکت کند اما در این بین نمادهایی هم یافت می‌شوند که با پتانسیل‌های خود بتواند رشد مطلوبی داشته باشند.



📈در انبوه‌سازان یکی از خوش چارت‌ترین نمادها #ثپردیس است که در گذران منفی بازار روزهای خوبی را می‌گذراند. این سهم به سقف کانال نزولی خود حمله‌ور شده و در صورت تثبیت در قیمت‌های بیش از ۷۲۰ تومانی، هدف نخست ۸۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



✅اما در #ثغرب هم معاملات پر قدرتی را شاهد هستیم. این سهم غرب‌نشین با قدرت بالا به جدال با مقاومت ۷۱۵ تومانی رفته است. عدم رشد این سهم در زمان رشد بازار و شرایط تکنیکی مطلوب می‌تواند عاملی برای پیشروی ثغرب تا قیمت‌های ۸۳۰ – ۸۴۰ تومانی باشد.



💢در سوی دیگر #ثشاهد را داریم. تشکیل واگرایی منفی گریبان این سهم را گرفته است. ۱.۵۵۰ تومان حمایت کلیدی این (محدوده تبدیل سطوح) خواهد بود. باید دید ثشاهد پس از یک اصلاح موقت قدرت برگشت از حمایت یاد شده را دارد یا خیر.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0