بورس پرس
1401/06/14
09:43
رای بدوی تعزیرات برای زیرمجموعه هلدینگ شیر با جریمه نقدی ۲۵ میلیارد تومانی

زیرمجموعه هلدینگ شیر از صدور رای بدوی سازمان تعزیرات حکومتی بابت شمولیت یک گروه از محصولات تولیدی به قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار و جریمه نقدی ۲۵ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت پگاه خراسان از صدور رای بدوی سازمان تعزیرات حکومتی بابت شمولیت یک گروه از محصولات تولیدی به قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار و جریمه نقدی ۲۵ میلیارد تومانی خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.


بر این اساس، "غشان" پیرو اطلاعیه ۶ اسفند مبنی بر ابلاغ دادنامه بدوی صادره از سازمان تعزیرات حکومتی و مشمولیت یک گروه از محصولات تولیدی این شرکت به قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: مبلغ جریمه نقدی اعلام شده از سوی سازمان مذکور ۲۵ میلیارد تومان است.


این رای بدوی و قابل دفاع است و این شرکت در جهت حفظ منافع سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق آنها با استفاده از تمام ظرفیت دفاعیات کامل جهت تغییر و تنزیل رای مذکور را به دستگاه های مربوطه ارائه می کند و حداکثر تلاش را انجام می دهد. رای نهایی دادگاه پس از انجام مراحل قانونی طبق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0