آکادمی هلاکوئی
1400/03/17
12:00
تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ دوشنبه ۱۷ خرداد

قیمت دوج کوین از ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت)…

قیمت دوج کوین از ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) تا ۱۹ مه (۲۹ اردبهشت) ۶۰ درصد اصلاح شد که در طی این روند اصلاحی از ۰.۵۱۵ دلار به ۰.۲۱۳ دلار کاهش یافت. پس از این سقوط ناخوشایند ، DOGE اولین سقف نوسانی خود را در ۲۰ مه(۳۰ اردیبهشت) با ۰.۴۳۵ دلار و دومین نوسان را در ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) با ۰.۴۴۸ دلار ثبت کرد. این نوسانات نشانگر تکامل روند صعودی جدیدی است.


تا به حال ، نوسانات به کف قیمت دوج کوین در یک محدوده کوچک ثابت شده است که نشان دهنده ی شروع حرکت قیمت به سمت بالا است.این روند را زمانی می توانیم تایید کنیم که قیمت رمزارز جوک یک سقف نوسانی در ۰.۴۰ دلار ایجاد کند.


در صورتی که قیمت از سطح مذکور عبور کند ، دوج کوین می تواند با ۱۲٪ رشد ، به مقاومت فوری خود در ۰.۴۵ دلار برسد. اگر خریداران از این سقف نیز عبور کنند ، قیمت دوج کوین احتمالا مرز پایین ناحیه ی عرضه را که از ۰.۴۸۱ دلار تا ۰.۵۱۵ دلار متغیر است ، امتحان می کند.


در مجموع ، افزایش قیمت از ۰.۴۰ دلار به ۰.۴۸۱ دلار نشان دهند ی یک رالی گاوی ۳۰ درصدی است.


در یک سناریوی بسیار صعودی ، DOGE حتی ممکن است از ناحیه مقاومتی خود عبور کند و در مسیر رسیدن به ۰.۵۷۱ دلار قرار بگیرد.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز DOGE / USDT


ازسوی دیگر ، اگر قیمت DOGE نتواند از سطح قیمت ۰.۴۰ دلاری بالاتر برود ، این امر ضعف خریداران را نشان خواهد داد. با این حال ، اگر دوج کوین یک نوسان جدید به پایین تر از کف قیمت۰.۳۱۱ دلاری ایجاد کند ، سناریوی صعودی باطل خواهد بود.


در چنین حالتی ، این احتمال وجود دارد که رمزارز میم شاهد فروش یکجا و ارزان ۷ درصدی خود به سطح حمایتی فوری در ۰.۲۹۳ دلار باشد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.



منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0