آکادمی هلاکوئی
1401/05/02
12:10
تحلیل تکنیکال ایاس (EOS)؛ یک شنبه ۲ مرداد

رمزارز ایاس (EOS) در واکنش به الگوی کانال…

رمزارز ایاس (EOS) در واکنش به الگوی کانال موازی افزایش یافت. این الگو می تواند منجر به افزایش مومنتوم گاوی شود و در اثر آن ، مقاومت بعدی این رمزارز را بشکند. آیا این روند صعودی می تواند ایاس را در بالای سطح ۱.۲ دلاری به ثبات برساند و یا این رمزارز اصلاح خواهد شد؟


v7PhMQcM 300x171 - تحلیل تکنیکال ایاس (EOS)؛ یک شنبه 2 مرداد

پس از حمام خون نیمه اول ژوئن(۱۱ خرداد-۲۵ خرداد)، جفت ارز EOS/USDT به طور پیوسته در یک الگوی کانال موازی و صعودی ، افزایش پیدا کرد. این آلت کوین همچنین چندین بار ، مقاومت خط روند را مورد امتحان قرار داد. این نشان دهنده آن است که معامله گران با جدیت نسبت به این الگو واکنش نشان می دهند.


با بازگشت احساسات مثبت به بازار رمزارزها، قیمت EOS رشد قابل توجهی را به ثبت رساند و در اثر آن از مقاومت این الگو خارج شد. خریداران ایاس در ۲۲ ژوئیه(۳۱ تیر) به دنبال افزایش قابل توجه حجم معاملات ، موفق شدند با بستن یک کندل گاوی بزرگ از مقاومت خط روند عبور کنند.


در پی این رالی ، قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه بازگشت و از مقاومت افقی ۱.۲ دلار عبور کرد. با این حال، کندل ها حاکی از آن هستند که معامله گران کوتاه مدت درحال سیو سود هستند که این ممکن است منجر به اصلاح جزئی قیمت شود.


علاوه بر این، ایاس در پی این عقب نشینی ، باید حمایت خط روند صعودی و SMA ۵۰ روزه را مجددا مورد امتحان قرار دهد. اگر خریداران EOS این سطوح حمایتی را با موفقیت حفظ کنند ، انتظار می رود که در رالی بعدی ، قیمت EOS با رشد ۲۸.۶ درصدی به سمت سطح ۱.۴ دلاری افزایش یابد.


از سوی دگیر ، با کاهش قیمت به زیر سطوح حمایتی مذکور ویا سطح یک دلاری ، سناریوی گاوی باطل خواهد شد.



شاخص های تکنیکال


اندیکاتور بولینگر: این اندیکاتور حاکی از تداوم خریداری این رمزارز در بازار است.


RSI : این شاخص نیز به ناحیه گاوی خود باز می گردد و نشان دهنده تغییر مثبت احساسات معامله گران است که از رالی فعلی حمایت می کند.


سطوح مقاومت: ۱.۴ دلار و ۱.۵۶ دلار


سطوح حمایتی: ۱.۲ دلار و ۱ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0