رمزارز نیوز
1401/04/05
11:00
علت درخشش رمزارزهای متاورسی چیست؟

تنها چند روز پس از آن‌که شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله متا و مایکروسافت اعلام کردند که انجمن جدیدی را به نام… مطالعه مطلب ...

تنها چند روز پس از آن‌که شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله متا و مایکروسافت اعلام کردند که انجمن جدیدی را به نام «انجمن استانداردهای متاورس» تشکیل داده‌اند، توکن SAND متاورس سندباکس و توکن MANA متاورس دیسنترالند، رشد قابل‌توجهی را تجربه کردند. هدف از راه‌اندازی این انجمن – که شرکت‌های علی‌بابا و سونی را نیز شامل می‌شود – تقویت هماهنگی و همکاری میان صدها شرکتی است که برای تثبیت جایگاه خود در صنعت متاورس تلاش می‌کنند.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن SAND در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۶۷ درصد رشد داشته است. به طور مشابه، قیمت توکن MANA نیز در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.


سندباکس و دیسنترالند، دو بازی متاورسی مستقر در بلاکچین اتریوم هستند که در آنها، کاربران می‌توانند زمین‌های مجازی را خریداری کنند، گاهی به ارزش میلیون‌ها دلار. و اگر صنعت متاورس به همان شکلی که پیش‌بینی می‌شود، به رشد خود ادامه دهد، سرمایه‌گذاران این حوزه سود زیادی خواهند برد.


در این میان، شایعاتی هم منتشر شده مبنی بر این‌که، این متاورس‌های بزرگ ممکن است تحت مالکیت غول‌های فناوری، مانند متا، در بیایند. با این حال، هم‌بنیانگذار و مدیر اجرایی سندباکس، اعلام کرده که خرید این پروژه توسط شرکت متا، هرگز اتفاق نخواهد افتاد.


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده

انتهای خبر

0
0