رمزارز نیوز
1401/03/06
15:30
بازار بازی‌های رمزارزی همچنان داغ است!

برخلاف سقوط پیوسته بازار ارزهای دیجیتال در سه ماه اول سال جاری، اعطای کمک‌های مالی انجمن ییلد گیلد گیمز (YGG)… مطالعه مطلب ...

برخلاف سقوط پیوسته بازار ارزهای دیجیتال در سه ماه اول سال جاری، اعطای کمک‌های مالی انجمن ییلد گیلد گیمز (YGG) به گیمرهای بازی‌های درآمدزا افزایش قابل‌توجهی داشته است.


انجمن ییلد گیلد گیمز تغییرات جامعه خود را برای سه ماهه اول ۲۰۲۲ منتشر کرده که نشان می‌دهد دریافت اسکالرشیپ یا بورسیه‌های بازی در مجموع ۳۹ درصد افزایش یافته است. به گزارش این انجمن، گیمرها همچنان به فارمینگ و دریافت مقادیر فراوانی از توکن اس ال پی (SLP) در بازی اکسی اینفینیتی ادامه می‌هند.


گزارش‌ها حاکی از آن است که رشد ماهانه دریافت بورسیه‌ها در انجمن YGG با وجود رکود بازار، قابل‌توجه بوده است. در این ژانویه، این انجمن شاهد رشد ۵۰٫۱۳ درصدی کمک‌های مالی بوده و این رقم در ماه‌های فوریه و مارس هم به ترتیب ۲۸٫۸ درصد و ۴۱٫۹۳ درصد افزایش داشته است. طبق گزارشها، تا پایان ماه مارس، در مجموع ۲۹،۴۵۸ گیمر از این انجمن اسکالرشیپ دریافت کردند که بیشتر آن‌ها، کاربران بازی اکسی اینفینیتی بودند.


بورسیه‌های بازی به بازیکنان تازه‌وارد این امکان را می‌دهند که مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بازی اکسی اینفینیتی یا بازی‌های درآمدزای دیگر را از مدیران انجمن قرض بگیرند. سپس، درآمدهای حاصل از بازی آنها بین بازیکن، مدیر انجمن و سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) ییلد گیلد گیمز تقسیم می‌شود.


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده

انتهای خبر

0
0