بورسینه
1400/07/12
12:20
📌زعفران‌کاران وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن می‌گیرند 🔹هرساله با آغاز فصل پاییز و فرارسیدن زمان برداشت و عرضه‌ محصول زعفران به بازار، شوک قیمت‌های...

📌 زعفران‌کاران وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن می‌گیرند



🔹هرساله با آغاز فصل پاییز و فرارسیدن زمان برداشت و عرضه محصول زعفران به بازار، شوک قیمت‌های منفی به دلیل افزایش سطح عرضه و البته دلال بازی عده‌ای سودجو دامن کشاورزان را می‌گیرد و آن ها به ناچار برای تامین نیاز مالی خود مجبور به فروش محصولشان با قیمت‌های ارزان می‌شوند.


🔸در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به منظور حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان زعفران‌کار خرده مالک، سامانه‌ای را طراحی کرده تا زعفران‌کاران استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی که زمین‌های کشت کم‌تر از ۳ هکتار دارند، با همکاری صندوق کارآفرینی امید تا سقف مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت نمایند.


🔹کشاورزان زعفران‌کار خرده مالک در استان‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به «سامانه‌ی ثبت تسهیلات کشاورزان زعفران‌کار» به نشانی اینترنتی satkaz.ir نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، اقدام کنند.



👈🏻 برای مطالعه مشروح خبر کلیک کنید



انتهای خبر

0
0