بورسینه
1400/02/13
16:30
🔹روز جاری در مجموع حدود هزار و ۲۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فولاد، #وبملت، #فملی، #شستا و #قیسو به ترتیب در رتبه اول تا پنجم ...

🔹روز جاری در مجموع حدود هزار و ۲۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فولاد، #وبملت، #فملی، #شستا و #قیسو به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش حدود ۱۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام معدنی دماوند (#کدما) پس از بازگشایی با افت ۳۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد. همچنین سهامداران ‌انفورماتیک (#رانفور) پس از بازگشایی شاهد افت ۹.۷درصدی این نماد بودند. سهام فرآورده‌های غذایی و قند تربت ‌جام (#قجام) پس از بازگشایی ۵۲درصد سقوط و سهامدارانش را نقره داغ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۲۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۲۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۸درصد از کل سهام شرکت قند بیستون (#قیستو) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۰.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۶نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0