بورس پرس
1400/02/22
10:21
احمدی‌نژاد پیاده به وزارت کشور رفت / واکنش به مصوبه شورای نگهبان

احمدی نژاد در بین هواداران از میدان فاطمی تا محل وزارت کشور پیاده روی کرد تا اقدام به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری کند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمود احمدی‌نژاد، لحظاتی پیش به محل ستاد وزارت کشور رسید و مسیر بین میدان فاطمی تا محل وزارت کشور را به صورت پیاده و در بین هواداران ، جوانفکر ، تمدن و یکی از برداران طی کرد . در این میان برخی طرفداران وی با کارمندان وزارت کشور درگیر شده اند .


وی دیروز هم در واکنش به مصوبه جدید شورای نگهبان در خصوص اعمال محدودیت برای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: می گویند چون قانون اساسی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را به عهده شورای نگهبان کذاشته پس می توانیم قانون بنویسیم! این همه اختیارات برای نهادها در قانون اساسی تعریف شده پس همه باید قانون بنویسند و حوزه اختیارات را تعریف کنند؟ این چه منطقی است و با کدام منطق حقوقی جهان سازگار است؟ به جز نابود کردن ساختارها هیچ تاثیری ندارد.


آشکارا قانون اساسی را زیر پا می گذارند! قانون اساسی شرایط رئیس جمهور را مشخص کرده است. تمام شد. قانون جدید وضع می کنید؟ حالا رجال مذهبی را تعریف کرده و زنان را حذف کرده اند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0