آکادمی هلاکوئی
1401/02/20
15:20
سرمایه گذاری ۱۳ میلیون دلاری بازوی سرمایه گذاری CoinDCX در استارت آپ های Web۳

سامیت گوپتا(Sumit Gupta)، یکی از بنیانگذاران، روز سه…

سامیت گوپتا(Sumit Gupta)، یکی از بنیانگذاران، روز سه شنبه اعلام کرد که CoinDCX Ventures صد کرور روپیه (۱۳ میلیون دلار آمریکا) به استارت آپ های ارزهای دیجیتال، بلاک چین و وب ۳.۰ در مراحل اولیه طی ۱۲ ماه آینده اختصاص داده است.


روهیت جین(Rohit Jain)، معاون ارشد CoinDCX Ventures در کنفرانس مطبوعاتی مجازی روز سه‌شنبه گفت: صرافی رمزارز CoinDCX سرمایه گذاری حداقل ۲۵۸۰۰۰ دلار آمریکا را در استارت‌آپ‌های بلاک چین و وب ۳.۰ از طریق بازوی سرمایه‌گذاری خود تضمین کرده است و تا ۹۰ درصد از صندوق را در اختیار دارد.


جین گفت: سرمایه جداگانه‌ای وجود دارد که در شرکت‌هایی که برای CoinDCX استراتژیک هستند، سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. خریدهایی نیز انجام خواهیم داد. هر چیزی که می تواند به کسب و کار اصلی ما کمک کند، هر چیزی که می تواند به مشتریان ما ارزش بیافزاید.


فعالیت‌های معاملاتی در صرافی‌های هند از زمان شروع مالیات بر عایدی سرمایه ۳۰ درصدی کشور در ۱ آوریل تا ۷۰ درصد کاهش یافت، اما بر اساس داده‌های CoinGecko، حجم معاملات CoinDCX در روز سه‌شنبه با ارقام قبل از مالیات مطابقت داشت.


CoinDCX، اولین یونیکورن کریپتو هند، توسط سرمایه‌گذارانی مانند Pantera، Steadview Capital، Kingsway، Polychain Capital، B Capital Group، Bain Capital Ventures، Cadenza، Draper Dragon، Republic، Kindred و Coinbase پشتیبانی می‌شود.


گوپتا گفت: “با همکاری نزدیک با سرمایه گذاران خطرپذیر در این فضا، ما ارزش و اهمیت چنین حمایتی را درک می کنیم، که الهام بخش حرکت ما برای کمک به صنعت هنوز نوپا است زیرا موقعیت خود را در آینده مالی و فناوری تثبیت می کند.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: forkast


انتهای خبر

0
0