بااقتصاد
1401/03/19
21:25
بررسی بازدهی صنایع بورسی در هفته دوم خرداد/ گروه حمل و نقل بیشترین بازدهی مثبت را ثبت کردند

در هفته سوم‌خرداد که نیمه تعطیل بود نمادهای حفارس و حپترو بیشترین بازدهی مثبت و لپارس بیشترین بازدهی منفی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، در یک هفته نیمه تعطیل که تنها سه روز معاملاتی داشت ، در دو روز اول شاهد افت سنگین شاخص کل بودیم اما در آخرین روز معاملاتی وضعیت تاحدودی بهتر شد و شاخص کل به مدار مثبت بازگشت.


نماد لپارس در یک هفته گذشته افت ۱۲ درصدی و لکما کاهش ۵ درصدی داشت بدین ترتیب گروه تجهیزات مخابرات با حضور دو نماد نام برده با بازدهی منفی ۱۲.۵ درصدی در صدر کمترین بازدهی هفته قرار گرفت.


صنایع نساجی با بازدهی منفی ۱۱ درصد رتبه دوم در میان کمترین بازدهی را به خود اختصاص داد ؛ نمادهای این گروه شامل : نمرینو، نطرین ، نبروج و نتوس به ترتیب بازدهی منفی ۱۴ درصد ، منفی ۵ درصد ، مثبت ۴ درصد و صفر داشتند.


لاستیکی‌ها در جایگاه سوم کمترین میزان بازدهی با منفی ۷ درصد قرار گرفتند، نمادهای اصلی و بزرگ این گروه همگی در مدار منفی حرکت کردند؛ پکرمان بازدهی منفی ۸ درصد، پیزد منفی ۷.۵ درصد ، پکویر و پتایر هر دو منفی ۹ درصد را به ثبت رساندند.


نمادهای مبین و بفجر که در هفته جاری بازگشایی شدند توانستند به ترتیب بازدهی‌های مثبت ۹ و مثبت ۱۹ درصدی داشته باشند و از جمله نمادهایی بودند که سهامداران آن‌ها سود خوبی را کسب کردند.


در میان شرکت‌هایی که کار حمل و نقل زمینی انجام می‌دهند نیز شاهد بازدهی خوبی بودیم ؛ حفارس مثبت ۱۱ درصد ، حپترو مثبت ۱۰ درصد و حتوکا مثبت ۴ درصد بازدهی داشتند.


انتهای خبر

0
0