رمزارز نیوز
1402/02/31
17:43
افشاگری جدید از ایمیل‌های مقامات آمریکایی به نفع ریپل!

شواهد جدیدی که بر اساس ایمیل‌های داخلی سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به دست آمده، نشان می‌دهد که… مطالعه مطلب ...

شواهد جدیدی که بر اساس ایمیل‌های داخلی سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به دست آمده، نشان می‌دهد که رمزارز XRP شرکت ریپل ممکن است به عنوان «اوراق بهادار» طبقه‌بندی نشود. این اطلاعات توسط جان دیتون، یک نظریه‌پرداز حقوقی معروف، منتشر شده‌اند. دیتون در مورد اینکه چرا تیم حقوقی ریپل به پیامدهای احتمالی این ایمیل‌ها اهمیت بیشتری نداده است، ابراز سردرگمی کرد.


طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که در این ایمیل‌ها، بررسی شده و دلایل قابل‌قبولی وجود دارد که ارز دیجیتال XRP اصول اساسی آزمون هاوی (Howey test) را به طور کامل برآورده نمی کند. آزمون هاوی، آزمونی است که توسط دادگاه عالی آمریکا تنظیم شده تا معلوم شود که آیا یک قرارداد مشخص، شرایط یک قرارداد سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.


این یک افشاگری غافلگیرکننده برای جان دیتون بود. او اعتراف کرد که اگرچه از قبل هزاران صفحه از سند‌های حقوقی مرتبط با پرونده را مطالعه کرده، اما این جزئیات در زیرنویس‌ها را نادیده گرفته است. به نظر می‌رسد این که جزئیات حیاتی، به دلیل قرار دادن استناد ایمیل در رابطه با جمله‌ای در مورد تجزیه و تحلیل‌های ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان مستقل بازار به SEC، نادیده گرفته شده است. در این تحلیل‌ها نتیجه‌گیری شده بود که XRP به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی نمی‌شود. و پس از آن، توجه‌ها از نقل قول ایمیلی که بلافاصله بعد از آن آمد، به سمت دیگری منحرف شده بود.


دیتون همچنین یک سوال جالب در مورد اینکه چرا وکلای ریپل در مورد این اطلاعات اقدام مهمی انجام ندادند، مطرح کرد. او پرسید که اگر این نقل قول یک بیانیه مستقیم از یک کارمند ارشد از SEC باشد، چرا وکلای ریپل از این اطلاعات برای تبدیل آن به مسئله‌ای مهم استفاده نکردند؟


لازم به ذکر است که این اظهارنظرها بر اساس اطلاعات و شواهد جدید است و هنوز تاثیر آنها در نتیجه پرونده XRP و طبقه‌بندی آن به عنوان اوراق بهادار قطعی نیست.


انتهای خبر

0
0