رمزارز نیوز
1401/12/23
13:09
با شیباریوم، شیبا را ارزان‌تر از همیشه بخرید!

طبق یک توییت اخیر که توسط حساب رسمی توکن بون (BONE) صرافی شیباسواپ منتشر شده، بلاکچین لایه دوم شیباریوم… مطالعه مطلب ...

طبق یک توییت اخیر که توسط حساب رسمی توکن بون (BONE) صرافی شیباسواپ منتشر شده، بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) قادر است کارمزد تراکنش‌ها را هزاران درصد کاهش دهد. در همین راستا، حساب BONE یک اسکرین شات را با جزئیات یک تراکنش به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد کارمزد این تراکنش، ۰.۰۰۰۰۲ BONE بوده است.


با شیباریوم، شیبا را ارزان‌تر از همیشه بخرید!

بلاکچین لایه دوم شیباریوم به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از توکن‌های BONE به عنوان کارمزد تراکنش، انتقال شیبا اینو را انجام دهند. پیش‌تر، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) و تیم توسعه‌دهنده SHIB اظهار داشتند که کارمزدهای تراکنش در شیباریوم، بر خلاف کارمزدهای شبکه اتریوم، بسیار پایین‌تر و سریع‌تر خواهد بود، بدون هیچ‌گونه ازدحامی.


علاوه بر این، طبق چندین پست منتشرشده توسط کوساما، انجام هر تراکنش در شیباریوم به توکن‌سوزی منظم SHIB هم کمک می‌کند. مکانیزم این فرایند بسیار ساده بوده و به این صورت است که بخشی از کارمزد هر تراکنش که با توکن BONE پرداخت می‌شود، به توکن‌های شیبا اینو تبدیل شده و سپس، به کیف پول‌های مرده ارسال می‌شود. به این ترتیب، ارتش SHIB اکنون انتظار دارد که تریلیون‌ها توکن شیبا اینو سوزانده شود که در تئوری، قیمت را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. به لطف این توکن‌سوزی‌ها و ارسال توکن‌ها به کیف پول‌های غیرقابل استفاده، با کاهش عرضه در گردش، این ارز دیجیتال کمیاب‌تر شده و ارزشمندتر خواهد شد.


در همین حال، پس از اجرایی شدن باشکوه شبکه آزمایشی شیباریوم به نام PuppyNet، نهنگ‌ها شروع به خرید مقادیر انبوه BONE کرده‌اند و تا حد زیادی، سرمایه‌گذاری خود را بر روی این توکن افزایش داده‌اند. بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط IntoTheBlock، نهنگ‌ها اکنون ۱۲۶.۱۵ میلیون توکن BONE در اختیار دارند که ۵۴.۸۴ درصد از عرضه در گردش آن است. علاوه بر این، قبل از انتشار PuppyNet در روز شنبه، BONE به پلتفرم وام‌دهی رمزارزی CoinRabbit نیز اضافه شد.


انتهای خبر

0
0