اقتصاد آنلاین
1399/11/27
20:51
کدال‌نگر ۲۷بهمن۱۳۹۹

این گزارش به مرور اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال می‌پردازد و برخی از آن‌ها را بررسی و تفسیر می‌کند.

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه


«قهکمت»: هیات مدیره شرکت قند هکمتان به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۵۰درصدی از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها داد.


«آپ»: هیات مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۱۰درصدی از محل سود انباشته داد.


«کرازی»: شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی از انجام مقدمات افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (زمین و ساختمان و ماشین‌آلات) خبر داد. پیشنهاد افزایش سرمایه در هیات مدیره کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی تصویب شد و مقرر گردید فرآیند افزایش سرمایه از این محل در دستور کار شرکت قرار گیرد.


پیش بینی سود


«شکربن»: شرکت کربن ایران در اطلاعیه اصلاح پیش بینی درآمد هر سهم سال جاری، سود هر سهم را ۳,۸۲۴ ریال پیش بینی کرد.


«کگل»: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سود هر سهم را ۱,۶۴۸ریال پیش بینی کرد.


اطلاعیه‌ها


«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا طی افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، خبر از انتقال ساختمان و زمین متعلق به فناوران نوین سپیدز ایرانیان (شرکت وابسته) داد. تاثیر این انتقال بر روند عملیات تاثیر این معامله بر شرکت سپیدار سیستم آسیا، اضافه شدن مبلغ حدودی ۱۳۳.۳۵۵میلیون ریال به درآمد غیر عملیاتی است.


«خاور»: هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل با واگذاری ۴۰ درصد از سهام شرکت چرخشگر به این شرکت، معادل ۳۸۰,۸۳۷,۹۰۰سهم به صورت بلوکی و یکجا به قیمت پایه کارشناسی ۲۵,۲۴۵ریال، موافقت کردند.


«غنوش»: شرکت نوش مازندران (سهامی عام) در نظردارد یک واحد آپارتمان اداری خود را واقع در تهران از طریق مزایده به فروش برساند.


«کسرا»: شرکت سرامیک های صنعتی اردکان اطلاعاتی در خصوص ساخت، نصب و راه اندازی تولید کاتالیست های ریفرمینگ افشا کرد.


«ثامان»: شرکت سامان گستر اصفهان تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ را در رابطه با صورت جلسه زیر منتشر کرد: استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره


«ساینا»: شرکت صنایع بهداشتی ساینا زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ به صورت زیر اعلام کرد: اشخاص حقیقی از یکم شهریور(از طریق بانک ملت) و اشخاص حقوقی از یکم مهر(با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره شبا به نام شخص حقوقی) ۱۴۰۰ اقدام کنند.


«شپلی»: شرکت پلی اکریل ایران اعلام کرد که پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر نشست مشترک هیئت مدیره و هیئت حمایت از صنایع، جلسه مذکور از طرف هیئت حمایت از صنایع به وقت دیگری موکول شد.


«خفنر»: شرکت فنر سازی خاور برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی در تاریخ ۱۰اسفند شرکت کنند.


«حرهشا»: شرکت رهشاد سپاهان تصمیمات مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را با توجه به دستور جلسه زیر اعلام کرد: استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره


اطلاعیه دعوت به مجامع


«ساینا»: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ به منظور استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر، موظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره در تاریخ ۹اسفند ماه را منتشر کرد.


گزارش‌های دوره‌ای


«سشمال»: شرکت سیمان شمال صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد. درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به یک سال گذشته با ۴۰درصد و سود ناخالص آن با ۵۰درصد رشد مواجه شده است. سود خالص هر سهم نیز با ۱۸درصد رشد نسبت به سال گذشته به ۴۹۴ریال رسیده است.


«اوان»: شرکت مبین وان کیش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ را منتشر کرد. درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به یک سال گذشته با ۶۶درصد رشد و سود ناخالص آن با ۵۶درصد افت مواجه شده است. سود خالص هر سهم نیز با ۱۱درصد افت نسبت به سال گذشته به ۱۷۸ریال رسیده است.


انتهای خبر

0
0