آکادمی هلاکوئی
1400/06/30
20:30
تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک؛ سه شنبه ۳۰ شهریور

اتریوم کلاسیک (ETC) طی دو روز گذشته ۱۹…

اتریوم کلاسیک (ETC) طی دو روز گذشته ۱۹ درصد از ارزش خود را از دست داد. سومین کف بالاتر خود را از ۲۲ ژوئن(۱تیر) را به ثبت رساند. در همین مدت زمان ، ETC سه سقف بالاتری را ایجاد کرده است. با اتصال این نقاط نوسانی ، یک کانال موازی صعودی حاصل می شود.


اگرچه ETC به موجب سقوط اخیر به زیر خط روند پایینی کاهش یافت ، اما اگر خریداران اتریوم کلاسیک بتوانند قیمت را بالاتر از این خط روند حفظ کنند ، اوضاع همچنان صعودی خواهد بود.


چنین تحولی نشان دهنده ی حضور گاوها در بازار است و احتمالا منجر به شکل گیری یک روند صعودی شود. پس از آن، خط روند بالای الگوی تکنیکال مجددا در ۸۴.۵۰ دلار تارگت بعدی خواهد بود.


این روند صعودی محتمل به نظر میرسد و برای آغاز آن باید ETC بتواند مقاومت بحرانی خود را در ۵۷.۵۷ دلار به کف حمایتی تبدیل کند. چنین افزایشی احتمالا قیمت را پیش از رسیدن به تارگت ۸۴.۵۰ دلاری ، به سطح قیمیت ۷۳.۹۳ دلاری افزایش دهد.


etc 637678234580824846 300x170 - تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک؛ سه شنبه 30 شهریور

نمودار ۱ روزه ETC/USDT صرف نظر از احتمال روند صعودی ، تثبیت قیمت زیر خط روند پایین الگو در ۵۲.۹۳ دلار ، نشان دهنده عدم آمادگی خریداران است.


چنین سیگنالی می تواند منجر به کاهش قیمت ETC به حمایت ۴۸.۴۱ دلاری شود. کاهش قیمت به زیر این حمایت ،کف پایین تری را ایجاد میکند و در نتیجه سناریوی صعودی باطل خواهد شد.


در این صورت ، ETC در مسیر کاهش به ۴۳.۱۳ دلار قرار میگیرد. در شرایط وخیم ، این آلت کوین حتی می تواند به کف نوسان ۳۷.۷۲ دلاری در ۲۰ ژوئیه(۲۹تیر) سقوط کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Fxstreet


انتهای خبر

0
0