رمزارز نیوز
1402/02/30
20:00
تاریخ پیش‌فروش کیف پول اختصاصی شیبا اینو اعلام شد!

حساب رسمی شیبا اینو در توییتر در مورد سفارش کیف پول سرد شیبا اعلامیه‌ای را منتشر کرده است. همان‌طور که در… مطالعه مطلب ...

حساب رسمی شیبا اینو در توییتر در مورد سفارش کیف پول سرد شیبا اعلامیه‌ای را منتشر کرده است. همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، این کیف پول در قالب یک کارت به منظور حفاظت از دارایی‌های رمزارزی، از جمله توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو (SHIB ،BONE و LEASH) استفاده خواهد شد.


طبق گزارش‌ها، حساب رسمی SHIB در توییتر اعلام کرده که پیش سفارش این کیف پول در تاریخ ۲۹ می آغاز خواهد شد.


در آخر هفته گذشته، یک شرکت بلاکچینی مستقر در سوئیس به نام Tangem اعلام کرد که با تیم شیبا همکاری خواهد کرد تا یک راه‌حل منحصر به فرد برای کیف پول سرد آن معرفی کند. برای استفاده از این کیف پول، کاربران نیازی به کامپیوتر یا لپتاپ ندارند؛ زیرا این کیف پول هم اندازه یک کارت اعتباری است و کاربران تنها به این کارت و گوشی همراه خود نیاز خواهند داشت. این کیف پول جدید از بیش از ۶,۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و کاربران قادر خواهند بود دارایی‌های دیجیتال خود، از جمله SHIB، را از هر جایی در دنیا ذخیره و مدیریت کنند. به علاوه، کاربران به صرافی‌های متمرکز (DEX)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) هم دسترسی خواهند داشت.


اخبار مثبتی هم از صرافی رمزارزی برزیلی Digitra.com منتشر شده است که اعلام کرده که پشتیبانی از شیبا اینو را آغاز کرده است. در این میان، نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو هم در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۲ درصد افزایش یافته است. این افزایش پس از سوزاندن ۲,۰۷۸,۲۷۱ توکن SHIB طی یک تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شد.


انتهای خبر

0
0