رمزارز نیوز
1401/04/08
13:00
پیشروی گسترده شیبا در کشورهای اروپایی!

صرافی رمزارزی معتبر و پیشرو مستقر در کشور استونی، Switchere، رسما توکن‌های اکوسیستم شبکه شیبا، یعنی شیبا اینو… مطالعه مطلب ...

صرافی رمزارزی معتبر و پیشرو مستقر در کشور استونی، Switchere، رسما توکن‌های اکوسیستم شبکه شیبا، یعنی شیبا اینو (Shiba Inu)، لیش (LEASH) و بون (BONE)، را در لیست ارزهای دیجیتال تحت حمایت خود قرار داد. انجمن شیبا اینو در توییتر خود، از این اقدام Switchere تشکر کرده است.


شیبا اینو در ماه‌های اخیر، پس از راه‌یابی به صرافی‌های معتبری مانند بایننس، کوین‌بیس و جمینی، در صرافی‌های Bitstamp و Bitso نیز لیست شده بود. همچنین، پلتفرم معاملاتی محبوب رابین‌هود نیز به‌تازگی از این میم کوین، حمایت کرده است.


در زمان انتشار این خبر، قیمت شیبا اینو در وب‌سایت coinmarketcap با کاهش حدود ۱۱ درصدی نسبت به روز قبل به ۰٫۰۰۰۰۰۹۶۳۱ دلار رسیده است.


طبق آخرین گزارش Shibarium، برنامه Shibarium Private Alpha TestNet در حال توسعه است و انتظار می‌رود که لایه ۲ شیباریوم با توکن‌های BONE به اعتبارسنج‌های خود پاداش دهد. این توکن، همچنین قرار است به‌عنوان کارمزد گس این شبکه عمل کند.


تیم شیبا اینو پیش‌بینی کرده است که احتمالا ۲۰ میلیون توکن BONE برای اختصاص به اعتبارسنج‌ها لازم باشد. این موضوع جامعه را با دو گزینه افزایش کل عرضه این توکن به ۲۷۰ میلیون یا توقف استخراج در ۲۳۰ میلیون و اختصاص ۲۰ میلیون به اعتبارسنج‌ها و در نتیجه، نگه‌داشتن کل عرضه روی ۲۵۰ میلیون، مواجه کرد. در یک رای‌گیری، ۹۷٫۸۸ درصد از اعتبارسنج‌ها به گزینه دوم رای دادند و بنابراین کل عرضه BONE روی ۲۵۰ میلیون باقی خواهد ماند.


انتهای خبر

0
0