اسمارت بورس
1399/11/21
19:07
گزارش بازار روز - 21 بهمن 99 🔹بازار امروز را با تعادل شروع کرد و با چند سهم شاخص ساز با کمی مثبت آغاز کرد. ولی پس از اینکه نمادهای بزرگ با رنج مث...

گزارش بازار روز - ۲۱ بهمن ۹۹



🔹بازار امروز را با تعادل شروع کرد و با چند سهم شاخص ساز با کمی مثبت آغاز کرد. ولی پس از اینکه نمادهای بزرگ با رنج مثبت به صف خرید رسیدند، بازار با تقاضای خوبی همراه شد که موجب رشد بسیاری از نمادها شد. معامله گران و سرمایه گذاران انگار حوصله تعادل در بازار را ندارند یا سهم باید صف خرید باشد یا صف فروش !!! این اتفاق خوبی نیست که انقدر عجله و احساس در تصمیمات معامله گران دخیل باشد. مثبت بودن این چند روز گذشته باعث آرامش کلی در بازار شده است که این آرامش میتواند با تعادل و معاملات روانتر سهم ها بیشتر شده و موجب ثتبیت و سپس رشد بازار در میان مدت شود.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با رشد۱.۸۱ درصدی و افزایش ۲۱۶۲۶ واحدی به ۱.۲۱۴ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۰.۷۱ درصد رشد کرد و با مثبت ۲۹۷۲ واحد به ۴۲۳ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #فولاد ، #فملی و #تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #کویر ، #غزر و #سصفها بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۱۴۶۱۹۸ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۱۰۲۴۰ میلیارد تومان بود. میزان ورود پول حقیقی در روز جاری حدود ۲۲۲ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با رشد ۸۵ واحدی به ۱۷۵۳۹ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #هرمز ، #زاگرس و #ذوب بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #بپاس ، #غصینو و #مارون بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #خودرو ، #فراورده_نفتی ، #سیمان ، #فلزات_اساسی ، #شیمیایی ، #بانکها ، #چندرشته_ای ،


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #پالایش ، #دارایکم ، #خزر ، #شپنا ، #خودرو ، #شستا ، #کلوند ،


🔹 #دلار نقدی ۲۵,۱۰۰ تومان در حال معامله است.


🔹#سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۵ درصد (۲۶۷هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۹هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۱هزار تومان رسیده است.




♓️

انتهای خبر

0
0