آکادمی هلاکوئی
1400/05/10
11:00
۱۰ رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

در این مطلب، نگاهی به ده رمزارزی می…

در این مطلب، نگاهی به ده رمزارزی می اندازیم که برای ماه آگوست تحولات چشمگیری را خواهند داشت و این می تواند بر قیمت آنها نیز تاثیر مثبت بگذارد.



هلیوم (HNT)


قیمت فعلی: ۱۴.۱۳ دلار


حجم بازار: ۱.۱۳ میلیارد دلار


رتبه #۶۹ بازار


هلیوم در جولای سال ۲۰۱۹(مرداد ۱۳۹۹) راه اندازی شد. این پلتفرم امکان برقراری ارتباط بین دستگاه های وایرلس را فراهم می کند واز طریق شبکه HNT هر دستگاه هات اسپات، شبکه رادیویی را تا شعاع خاصی پوشش می‌دهد تا داده ها را قابل ارسال شوند. شبکه هلیوم یک بلاکچین نامتمرکز برای دستگاه‌هایی است که از تکنولوژی اینترنت اشیا (Internet Of Thins) استفاده می‌کنند.


HNT توکن اصلی این شبکه است. حداکثر میزان عرضه آن ۲۲۳ میلیون است و بین صاحبان هات اسپات توزیع می شود. علاوه بر این ، از طریق اعتبار سنجی پوشش وایر لس و انتقال داده ها با استفاده از همین هات اسپات ها ، استخراج می شود. در نهایت ، اعضای شبکه هم می توانند هات اسپات انحصاری خود را خریداری کرده ویا بسازند.


به منظور دستیابی به حداکثر عرضه ۲۲۳ میلیونی ، HNT برنامه دوساله هاوینگ خود را در ۱ آگوست(۱۰ مرداد) آغاز خواهد کرد.


از ابتدای آوریل(اواسط فروردین) تا کنون ، HNT پنج بار از سطح حمایتی افقی خود در ۱۰.۲۰ دلار جهش یافته است. اندیکاتور های تکنیکال خنثی هستند و تمایل به سمت روند صعودی دارند. گفتنی است که HNT درحال حاضر محدوده ی مقاومتی بالای ۱۴ دلار مواجه است.



a 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند


ورج (XVG)


قیمت فعلی: ۰.۰۲۲ دلار


حجم بازار: ۳۶۳ میلیون دلار


رتبه #۱۱۷ بازار


Verge یک رمزارز خصوصی ومحرمانه است و هدف آن ارائه یک شبکه پرداخت غیر متمرکز است. در واقع ارتقایی از بلاک چین اصلی بیت کوین است. شبکه آن ویژگی های متعدد برای ایجاد فضای محرمانه برای کاربران دارد ، از جمله با استفاده و ادغام سامانه نرم افزاری Tor در کیف پول ، تراکنش ها با آدرس های مخفی انجام می شود.


همانند هلیوم ، هاوینگ XVG نیز در ماه آگوست صورت می گیردو آخرین بار در ۲۶ ژانویه (۷ بهمن ۱۳۹۹) صورت گرفت ، که در آن پاداش بلاک از ۲۰۰ به ۱۰۰ کاهش یافت.


هاوینگ بعدی انتظار می رود در ۲۲ اگوست(۳۱ مرداد) زمانی که ۵,۲۰۰,۰۰۰ بلاک استخراج می شود، اتفاق بیوفتد.


پس از رسیدن به کف قیمت ۰.۰۱۵۹ دلاری در ۲۰ جولای (۲۹ تیر) ،XVG موفق شد با تشکیل الگوی دو قلو از خط مقاومت نزولی خارج شود.


در حال حاضر به سمت ناحیه مقاومت ۰.۰۳۳ دلاری پیش میرود.


a 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند


اتریوم


قیمت فعلی: ۲,۶۰۰ دلار


حجم بازار:۳۰۳ میلیارد دلار


رتبه #۲ بازار


اتریوم در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک زیرساخت آزاد مبتنی بر فناوری بلاک چین راه اندازی شد و نماد رمزارز آن ETH است.


این یکی از بسترهای اصلی است که به توسعه دهندگان اجازه می داد برنامه های غیرمتمرکز (dApps) ایجاد کنند. تا کنون ، این پلتفرم حداقل هزار برنامه غیر متمرکز را در خود جای داده است.


در ۱۵ آوریل(۲۶ فروردین) ، پس از به وقوع پیوستن “فورک برلین” ، ۱۲,۲۴۴,۰۰۰ بلاک در شبکه اصلی آن فعال شد. هارد فورک “لندن” پس از اینکه انتظار میرفت در اواخر ژوئیه(اوایل مرداد) اجرایی شود اما در ۴ آگوست(۱۳ مرداد) انجام خواهد شد.


پیاده‌سازی هاردفورک لندن می‌تواند در بمب سختی شبکه اتریوم تاثیرگذار باشد. علاوه بر آن طرح EIP-۱۵۵۹ به سوزاندن کارمزدهای تراکنش‌ها کمک می‌کند تا زمانی که ETH ۲.۰ پیاده سازی شود.


ETH در حال حاضر در داخل یک کانال موازی صعودی معامله می شود و در حال تلاش است تا به سمت مقاومت الگو پیش رود. شکست مقاومت این الگو می تواند قیمت را در مسیر رسیدن به ۲۸۵۰ دلار قرار دهد. شاخص های تکنیکال در بازه زمانی روزانه صعودی هستند.



a 1 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

آوی (AAVE)


قیمت فعلی: $ ۳۳۳


حجم بازار: ۳.۹۹۳ میلیارد دلار


رتبه #۲۸ بازار


Aave یک پروتکل غیر متمرکز است که به کاربران امکان سپرده گذاری و وام گرفتن را می دهد. توکن اصلی آن AAVE است که عمدتا برای حق رای در بهبود پروتکل استفاده می شود.


سپرده گذاران برای تامین نقدینگی درآمد کسب می کنند ، در حالی که وام گیرندگان می توانند دارایی هایی را از طریق ویژگی هایی مانند وام سریع ، دریافت کنند.


اجلاس قرارداد هوشمند آن در تاریخ ۵ اوت(۱۴ مرداد) تا ۷ اوت(۱۶ مرداد) برگزار می شود. انتظار می رود این بزرگترین رویداد قرارداد هوشمند در سال جاری باشد. در این رویداد ، مدیرعامل و بنیانگذار شبکه آوی ، Stani Kulechov یکی از سخنرانان اصلی اجلاس خواهد بود.


در ۳۰ ژوئن(۹ تیر) ، رمزارز آوی از خط مقاومت نزولی خارج شد و پس از دو روز به حمایت خود تبدیل کرد.


در حال حاضر تلاش می کند تا ناحیه مقاومتی خود را بشکند. این ناحیه به طور متناوب از ابتدای ماه فوریه(اواسط بهمن) هم به عنوان حمایت و هم مقاومت عمل کرده است.


بازیابی قیمت آن می تواند با حرکت روبه بالای شدیدی همراه باشد.



a 2 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

MediBloc (MED)


قیمت فعلی: ۰.۰۵۹ دلار


حجم بازار: ۲۷۰ میلیون دلار


رتبه #۱۳۶ بازار


شبکه MediBloc یک پروتکل منبع باز و آزاد است که هدف آن استفاده از بلاکچین در جهت کمک به علم پزشکی است. با استفاده از این پروژه افراد با بارگذاری پرونده های پزشکی خود بر روی بلاکچین، ارز دیجیتال مدی بلاک را به عنوان پاداش دریافت میکنند، از طرف دیگر پزشکان و محققان با پرداخت هزینه به این پروژه از اطلاعات مربوطه برای کارهای تحقیقاتی استفاده میکنند.


واحد رمزارز اصلی آن MED است.


همانند رمزارز STACK ، ارتقاء شبکه اصلی در ماه اوت آغاز می شود. علاوه بر رفع اشکالات جزئی ، قابلیت های قرارداد هوشمند و ارتباط با سایر بلاک چین ها را به روز می کند.


قیمت رمزارزMED از ۲۳ ژوئن(۲ تیر) در حال افزایش بوده و در ۲۰ ژوئیه(۲۹ تیر) کف بالاتری را به ثبت رساند. در حال حاضر در تلاش است تا از ناحیه مقاومت ۰.۰۵ دلاری بگذرد. این ناحیه تا ۹ ژوئن(۱۹ خرداد) به عنوان سطح حمایت و پس از آن به عنوان مقاومت عمل کرده است.


اندیکاتور های تکنیکال صعودی هستند. بازیابی به بالای مقاومت مذکور می تواند باعث این رمزارز را در مسیر رسیدن به ۰.۰۹۳ دلار قرار دهد.



a 3 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

فچ ای‌آی (FET)


قیمت فعلی: ۰.۴۰ دلار


حجم بازار: ۱۶۷ میلیون دلار


رتبه #۱۵۹ بازار


Fetch.aI یک پلتفرم مبتنی بر فناری بلاک چین است که بر فناوری دفتر کل توزیع شده ساخته شده است. این پروژه با ادغام دو فناوری مدرن هوش مصنوعی یا AI و بلاکچین به وجود آمده است.


رمز اصلی آن FET نام دارد.


استیکر های FET در ۳ آگوست(۱۲ مرداد) مشمول ۲ درصدی هر ایدراپ از کل عرضه MOBX (۲,۰۰۰,۰۰۰ توکن) می شوند. پس از آن ، دو ایررداپ دیگر با ۱,۰۰۰,۰۰۰ توکن برای هر کدام در نهایت اجرایی خواهد شد.


همانند هیلوم ، FET نیز با تکنولوژی اینترنت اشیا (Internet Of Thins) سازگار است.


پس از جهش از ناحیه حمایت ۰.۱۹۵ دلاری ، FET توانست از خط مقاومت نزولی عبور کند و در حال حاضر در تلاش است تا به بالای سطح مقاومتی فیبوناچی۰.۳۸۲ در ۰.۳۶۳ دلار برسد. با تثبیت قیمت در بالای مقاومت مذکور ، FET در طی یک حرکت روبه بالا به مقاومت بعدی در ۰.۴۹ دلار برسد.



a 4 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

StackOS (STACK)


قیمت فعلی: ۰.۰۶۷ دلار


حجم بازار: ۱۰.۹۷ میلیون دلار


رتبه #۸۱۰ بازار


StackOS یک پروتکل باز است که به کاربران امکان اشتراک گذاری منابع رایانشی خود را از طریق یک ابر غیر متمرکز فراهم می کند. آنها به ازای عملیات ، توکن STACK دریافت می کنند.


در مقایسه با سایر خدمات ابری مانند Google Cloud یا Amazon AWS ، شبکه StackOS ارزانتر است و همچنین امکان استقرار یک برنامه را در چند دقیقه به صورت ناشناس فراهم می کند.


شبکه اصلی و مستقل StackOS در ۱۶ آگوست(۲۵ مرداد) راه اندازی می شود و به دنبال آن ، در آینده بروزرسانی های حاکمیتی و بازاریابی را خواهد داشت.


STACK از ۲۲ ژوئن(۱ تیر) رو به بالا حرکت می کند. در ۲۰ ژوئیه (۲۹ تیر) کف قیمتی بالاتری را ایجاد کرد.


در حال حاضر ، در حال اعتبارسنجی به ناحیه افقی ۱.۰۵ دلاری به عنوان سطح حمایتی خود است. نزدیکترین مقاومت هم اکنون در ۱.۳۸ دلار واقع شده است.



URfqBmyT 1536x729 1 300x142 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

ویجر (VGX)


قیمت فعلی: ۲.۴۳ دلار


حجم بازار: ۴۴۹ میلیون دلار


رتبه #۱۰۸ بازار


ویجر یک کارگزاری ارزهای دیجیتال است که در اکتبر ۲۰۱۸(مهر ۱۳۹۷) راه اندازی شد. در حال حاضر ، بالغ بر ۶۰ دارایی ارز دیجیتال تحت حمایت آن اداره می شوند.


رمز اصلی این پلتفرم، VGX است. عملکرد اصلی آن ارائه پاداش های مختلف برای کاربران است. علاوه بر آن ، اگر در برنامه خود Voyager هولد شود ، می تواند منجر به سود بالاتری شود. در این برنامه ، تراکنش ها کاملا رایگان انجام می شود.


سرویس توکن سواپ VGX در ۹ آگوست(۱۸ مرداد) آغاز می شود. این سرویس به طور خودکار برای همه کاربرانی که VGX را در پلتفرم وویجر خود دارند ، تنظیم خواهد شد.


VGX در حال ایجاد کف های قیمتی سه قلو در داخل ناحیه حمایتی ۰.۰۰۰۸ ETH است. هیچ نشانه ای درحال حاضر برای بازگشت قیمت به سمت روند صعودی دیده نمی شود.



URfqBmyT 1 1536x729 1 300x142 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

پولکادکس (PDEX)


قیمت فعلی: ۸.۲۹ دلار


حجم بازار: ۲۴.۲۸۵ میلیون دلار


رتبه #۵۹۳ بازار


پولکادکس یک پلتفرم غیر متمرکز است که مبادله توکن‌های همتا به همتای مورد استفاده در اکوسیستم دیفای را ممکن می‌کند.


همچنین این شبکه یک صرافی غیر متمرکز است و در آن مسائلی مانند هزینه بالای تراکنش ، آربیتراژ و لغزش در معاملات را برطرف کرده است.


رویدادهای جالب متعدد این شبکه در ماه اوت:


راه اندازی ربات معاملاتی


نسخه دمو اضطراری


استیکینگ پویا


PDEX در ۲۰ جولای(۲۹ تیر) به کف قیمت ۵.۲۵ دلاری رسید و از آن زمان به بعد روبه بالا حرکت می کند. طی این روند صعودی ، از خط مقاومت نزولی عبور کرده و در تلاش است تا یکی از سطوح مقاومتی خود از جمله سطح قیمت۱۱ دلاری پس بگیرد.




URfqBmyT 2 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند

TrueFi (TRU)


قیمت فعلی: ۰.۱۶ دلار


حجم بازار: ۱۹.۸۹۵ دلار


رتبه #۶۳۴ بازار


TrueFi یک پروتکل غیر متمرکز است که با ایجاد استخر های نقدینگی، بازده سالانه بالا را فراهم می کند. رمز اصلی آن TRU است.


فاز چهارم مسیر ارتقا آن در ماه اوت راه اندازی می شود:


توکن های مختلف ERC۲۰ تحت حمایت این شبکه قرار می گیرد.


به استخر وام دهنده این امکان را می دهد تا به استخر های نقدینگی در هر دو صورت وام دهی و حداکثر اعتبار توکن ها تبدیل شوند.


به سایر پروتکل ها این امکان را می دهد تا بتوانند برای وام دهی و حداکثر اعتبار توکن ها ،کمک مالی جمع آوری کنند.


رمزارز TRU در ۲۰ ژوئیه(۲۹ تیر) به کف قیمت ۰.۱۱۴ دلاری رسید. از آن زمان به بعد صعودی بوده است. در طی این روند صعودی موفق به شکست خط مقاومت نزولی شد.


با این حال ، هنوز هیچ ساختار صعودی در نمودار آن دیده نمی شود.



URfqBmyT 3 1536x819 1 300x160 - 10 رمزارزی که می توانند در ماه آگوست بدرخشند



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: beincrypto

انتهای خبر

0
0