اخبار اکس نوین
1400/06/31
10:59
شکست ریپل در دادگاه؛ با درخواست بررسی دارایی‌های کارکنان کمیسیون بورس مخالفت شد

اکس نوین: قاضی سارا نتبورن، با درخواست ریپل برای دسترسی به سوابق و اسناد معاملاتی دارایی‌های شخصی ارز دیجیتال کارمندان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مخالفت کرد. به گفته دادگاه، ریپل نتوانسته است ضرورت وجود این اسناد در مشخص شدن تکلیف پرونده را به دادگاه ثابت کند. این حکم، شکست دیگری برای ریپل در این پرونده محسوب می‌شود. شکست ریپل در برابر کمیسیون بورس ریپل درخواست خود مبنی بر دسترسی به سوابق معاملاتی ارز دیجتیال کارکنان کمیسیون بورس را در تاریخ ۲۷ آگوست ثبت کرد. با این حال این درخواست با مخالفت قاضی فدرال مواجه شده است. به گفته قاضی پرونده، افشای چنین اطلاعاتی به منظور حفظ حریم خصوصی…

اکس نوین : قاضی سارا نتبورن، با درخواست ریپل برای دسترسی به سوابق و اسناد معاملاتی دارایی‌های شخصی ارز دیجیتال کارمندان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مخالفت کرد. به گفته دادگاه، ریپل نتوانسته است ضرورت وجود این اسناد در مشخص شدن تکلیف پرونده را به دادگاه ثابت کند. این حکم، شکست دیگری برای ریپل در این پرونده محسوب می‌شود.


ریپل درخواست خود مبنی بر دسترسی به سوابق معاملاتی ارز دیجتیال کارکنان کمیسیون بورس را در تاریخ ۲۷ آگوست ثبت کرد. با این حال این درخواست با مخالفت قاضی فدرال مواجه شده است. به گفته قاضی پرونده، افشای چنین اطلاعاتی به منظور حفظ حریم خصوصی کارکنان دولت توسط کنگره آمریکا ممنوع شده است.


همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، ریپل قصد داشت تا با آگاهی از دارایی‌های شخصی کارکنان کمیسیون بورس، سیاست این کمیسیون در قبال XRP را مشخص نماید. علاوه بر این، ریپل قصد داشت تا بفهمد که آیا کارکنان این آژانس قادر به معامله XRP پیش از ۹ مارس ۲۰۱۹ بوده‌اند یا خیر. این تاریخ زمانی است که دستور تحقیقات رسمی در رابطه با پرونده صادر شده است.


ریپل مدعی بود که سابقه تراکنش‌های فردی کارکنان می‌تواند عدم وضوح مقررات در رابطه با دارایی‌های دیجیتال را روشن کند. با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که سابقه معاملاتی کارکنانش «محرمانه» است.


به عقیده قاضی پرونده، مراحل پیش از تنظیم مراحل قانونی هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد چراکه نمی‌تواند اوراق بهادار بودن یک ارز خاص را ثابت کند.


جالب است بدانید کمیسیون بورس نیز قبلا درخواست مشابهی داشت و در پی آن بود تا به سوابق بانکی برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل و کریس لارسن، بنیانگذار آن دسترسی پیدا کند که با مخالفت دادگاه در اوایل ماه آوریل رو به رو شد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0