سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/18
07:57
#بانکداری ✍️ در گروه بانکی روند معاملات رو به بهبود است. هر چند که سمت تقاضا به قدری تقویت نشده که بتوان رای قطعی به تغییر روند داد. لذا (ممکن) اس...

#بانکداری



✍️ در گروه بانکی روند معاملات رو به بهبود است. هر چند که سمت تقاضا به قدری تقویت نشده که بتوان رای قطعی به تغییر روند داد. لذا (ممکن) است پس از رشد این روزهای بازار، یک افت دیگر در نمادهای بانکی داشته باشیم.



✅ در بین بزرگان این گروه #وبصادر بهترین سطح تقاضا را دارد. بانک صادرات برای خاتمه یافتن روند نزولی نیاز به گذر پر قدرت و با حجم بالا از مقاومت ۲۱۰ – ۲۲۰ تومانی دارد. در #وتجارت هم وضعیت به همین شکل است. بانک تجارت مقاومت ۲۳۰ – ۲۴۰ تومانی را پیش رو خود می‌بیند و چنانچه موفق به گذر از این سطح شود، معامله‌گران بیشتری برای ورود به سهم تشویق خواهند شد.



🔰 در #ونوین تلاش سهم برای تثبیت در قیمت‌های بیش از ۴۱۰ تومانی را داریم. حفظ این سهم عاملی برای پیشروی تا قیمت‌های ۵۰۰ تومانی خواهد بود. در #وکار روند معاملات حد فاصل قیمت‌های ۲۶۰ – ۲۹۰ تومانی به شکل نوسانی دنبال می‌شود. عرضه اولیه روز چهارشنبه ولکار عاملی برای شفاف‌سازی شرکت در راستای شناسایی سود خواهد بود. ورود وکار به کانال ۳۰۰ تومانی، مهر تائیدی بر خاتمه یافتن روند اصلاحی خواهد بود.



انتهای خبر

0
0