بورس۲۴
1402/02/07
21:47
بانک آینده به بازگشایی نزدیک شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس: تلاش بر این است تا در کوتاه ترین زمان تصمیم مقتضی اتخاذ شود ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بازگشایی نماد معاملاتی بانک آینده به بورس ۲۴ گفت...

بانک آینده به بازگشایی نزدیک شد

بورس۲۴ : سرانجام پس از دو سال عزم سازمان بورس برای بازگشایی نماد بانک آینده جزم شد و به زودی جلسات مستمر هیات مدیره برای رفع مشکلات بانک در جهت بازگشایی به نتیجه خواهد رسید.


سازمان بورس، در تلاش است با بررسی های لازم در جهت شفافیت این بانک و کمک به بازگشایی نماد «آینده» راهکارهایی را اتخاذ نماید.


ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بازگشایی نماد معاملاتی بانک آینده به بورس۲۴ گفت: به صورت کلی سیاست سازمان جلوگیری از توقف طولانی مدت نمادهای معاملاتی شرکت می باشد.


وی افزود: مطابق با همین سیاست، جلسات متعددی به منظور چگونگی بازگشایی نماد معاملاتی بانک آینده در سازمان در حال برگزاری است. تلاش بر این است تا در کوتاه ترین زمان، تصمیم مقتضی اتخاذ شود.


به گزارش بورس۲۴ ، همچنین نشست صمیمانه سرپرست و رئیس هیات‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران امروز در سالن همایش های برج آینده برگزار شد.


در این نشست، دکتر مرادی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و پی گیری های انجام شده درباره بازگشایی نماد (وآیند) و برگزاری مجامع و نوید بازگشایی نماد بانک بر لزوم توجه جدی و خدمت رسانی شایسته به سهامداران و مشتریان تاکید کرد. ایشان در ادامه این نشست، اجرای درست و مطلوب بانکداری را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک آینده الزامی دانست و از موفقیت ها و دستاوردهای بسیار خوب این بانک از جمله دریافت مجوزهای مرحله دوم و سوم عملیات ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی به سهامداران خبر داد و ادامه داد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال‌جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم‌افزایی به سمت دست یابی به آن اهداف حرکت کنیم.


گفتنی است، پس از توضیحات مبسوط و کامل سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک، سهامداران پرسش های خود را در خصوص بازگشایی نماد (وآیند) و سایر مطالب مرتبط مطرح کردند که ایشان به‌طور کامل پاسخ دادند.


عکس
عکس
عکس
عکس
انتهای خبر

0
0