دنیای اقتصاد
1400/03/31
13:00
فینال مذاکرات احیای برجام ✅ عباس عراقچی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌و‌گوهای احیای برجام در وین با تاکید بر اینکه «همه اسناد توافق آماده است» ا...

فینال مذاکرات احیای برجام



✅ عباس عراقچی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌و‌گوهای احیای برجام در وین با تاکید بر اینکه «همه اسناد توافق آماده است» افزود: «ما از هر زمان دیگری به توافق نزدیک‌تر هستیم؛ اما پرکردن فاصله‌ای که میان ما و توافق وجود دارد، نیاز به تصمیماتی دارد که عمدتا باید طرف‌های مقابل اتخاذ کنند.» او همچنین اضافه کرد: «برای تصمیم‌گیری به پایتخت‌ها برمی‌گردیم.»



✅ از سوی دیگر عراقچی، رئیس هیات کشورمان در مذاکرات وین پس از پایان این دور از گفت‌وگوها، ضمن تصریح این موضوع که بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک هستیم، اظهار امیدواری کرد که در دور آتی مذاکرات بتوان به توافق دست یافت، گرچه نمی‌توان آن را تضمین کرد. عراقچی با اشاره به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در این دور از مذاکرات به‌ویژه در مورد پیش‌نویس متون مذاکراتی، بیان کرد که موضوعات مهم باقی‌مانده نیازمند تصمیم‌گیری‌های جدی در پایتخت‌ها خصوصا در کشورهای طرف مذاکره است.



✅ همزمان میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از بررسی «پیشرفت قابل‌توجه» در گفت‌وگوهای وین در نشست روز گذشته کمیسیون مشترک برجام خبر داد.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




yun.ir/owaorf



انتهای خبر

0
0