آکادمی هلاکوئی
1401/06/15
10:00
تحلیل تکنیکال ApeCoin؛ سه شنبه ۱۵ شهریور

رمزارز ApeCoin از ۲۹ آگوست(۷ شهریور) ، چهار…

رمزارز ApeCoin از ۲۹ آگوست(۷ شهریور) ، چهار سقف قیمتی پایین تر و چهار کف قیمتی برابر ،شکل داده است. با اتصال این نقاط نوسانی از طریق خطوط روند، یک الگوی مثلث نزولی شکل می گیرد. این ساختار تکنیکال نشان دهنده جهت خرسی بازار است و افت ۷ درصدی این آلت کوین را پیش بینی می کند.


بر اساس این الگو ، تارگت بعدی ApeCoin در سطح ۴.۳۲ دلاری قرار دارد ، اما در صورتی که خرس ها با جدیت بیشتری وارد بازار شوند ، این روند نزولی می تواند ادامه داشته باشد و در اثر آن ، قیمت به کف های برابر در حدود سطح ۴.۲۱ دلاری می رسد. در مجموع ،ApeCoin به میزان ۹.۳ درصد کاهش می یابد.


سرمایه گذاران علاقه مند می توانند منتظر بمانند تا کندلی چهار ساعته زیر سطح حمایت افقی در ۴.۶۴ دلار بسته شود تا وارد پوزیشن معاملاتی شورت شوند. پس از تایید از دست رفتن حمایت این الگو، قیمت ApeCoin به ترتیب به سمت سطوح ۴.۳۲ و ۴.۲۱ دلار کاهش خواهد یافت.


APEUSDT 2022 09 06 07 41 32 637980378597113843 300x171 - تحلیل تکنیکال ApeCoin؛ سه شنبه 15 شهریور

نمودار روزانه جفت ارز APE/USDT


از سوی دیگر، اگر قیمت ApeCoin از کف حمایت ۴.۶۴ دلاری جهش یابد و به سقف بالاتری از سقف نوسانی ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) در ۴.۸۱ دلار برسد ، این نشان دهنده شکست مقاومتی این الگو است. در نتیجه ، دورنگار خرسی مذکور باطل خواهد شد.


در چنین شرایطی ، قیمت ApeCoin مجددا می تواند به سمت سطح روانی ۵ دلار افزایش یابد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0