آکادمی هلاکوئی
1400/11/28
00:00
براساس داده‌های WhaleStats، چه چیزی می تواند کاهش قیمت MATIC را متوقف کند؟

طبق داده‌های WhaleStats، رمزارز MATIC یکی از ۱۰…

طبق داده‌های WhaleStats، رمزارز MATIC یکی از ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده در ۲۴ ساعت گذشته با افت بازار ارزهای دیجیتال است. بازار در ۲۴ ساعت گذشته افت جزئی را تجربه کرد زیرا سرمایه گذاران احتمال افزایش نرخ بهره را در ماه مارس (اسفند) بررسی می کنند. قیمت MATIC مانند بقیه بازار افت را تجربه می کند.


2022 02 17 17 28 37 MATIC Price Declines and Heres What Might Stop It per WhaleStats Data - براساس داده‌های WhaleStats، چه چیزی می تواند کاهش قیمت MATIC را متوقف کند؟

در ۴۸ ساعت گذشته، MATIC شاهد خرید قابل توجهی از نهنگ ها بوده است. آخرین مورد مربوط به یک نهنگ اتریوم بود که در بین ۱۰۰۰ کیف پولی که توسط WhaleStats ردیابی شده بود، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و ۷۵۰،۰۰۰ MATIC به ارزش ۱،۳۴۲،۵۰۰ دلار خریداری کرده است.


فعالیت نهنگ ها با تاثیر قابل توجهی بر بازارهای ارزهای دیجیتال، از جمله قیمت دارایی های دیجیتال و مارکت کپ مرتبط است. هنگامی که یک خرید بزرگ انجام می شود، قیمت یک ارز دیجیتال خاص ممکن است سر به فلک بکشد زیرا به بازار سیگنال می دهد که این دارایی تقاضای بیشتری دارد.


پرایس اکشن MATIC


MATIC با کاهش ۱/۰۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱/۷۷ دلار رسیده است. داده های تجزیه و تحلیل IntoTheBlock نشان می دهند که MATIC در بالای یک حمایت قابل توجه قرار دارد. منطقه بین ۱/۵۵ دلار و ۱/۶۶ دلار ممکن است به عنوان پشتوانه ای برای ضررهای بیشتر عمل کند زیرا بیش از ۴۶،۰۰۰ آدرس قبلا ۳/۶۷ میلیارد MATIC را در این منطقه تقاضا خریداری کرده بودند.


در تحولات اخیر، پالی گان اخیرا ادغام خود را با Filecoin عمیق تر کرده است. به عنوان بخشی از این مشارکت، Filecoin و پالی گان شروع به ایجاد کمک های مالی برای پشتیبانی از تیم های توسعه و پروژه های NFT کردند که از بلاک چین پالی گان برای ادغام با Filecoin و InterPlanetary File System (IPFS) استفاده می کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0