اقتصاد آنلاین
1400/04/28
15:02
بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۸تیر) / دی با وجود افت قیمت، صدر نشین ارزش معاملات باقی ماند

امروز معامله‌گرها ۲۲۰میلیارد تومان سهام بانک دی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۷.۱درصد از کل سهام محصولات کاغذی لطیف معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «دی»، «شستا»، «برکت»، «کگل» و «تاپیکو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۲۲۰میلیارد تومان سهام بانک دی دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام گز سکه (غگز) با افت هفت درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۳۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «مواد و محصولات دارویی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۷.۱درصد از کل سهام محصولات کاغذی لطیف معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۲.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۲نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.04.29
رتبه بندی ارزش معاملات 00.04.28.gif
انتهای خبر

0
0