آکادمی هلاکوئی
1400/03/04
14:35
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۴ خرداد)

بیت کوین در آستانه سطح قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار…

بیت کوین در آستانه سطح قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار


بیت کوین پس از یک هفته تلاش و دامپ شدن به کف قیمت ۳۰,۰۰۰ دلاری ، بتدریج درحال بازیابی سطوح قیمتی از دست رفته خود ، است. همانطور که روز گذشته گزارش شد ، اولین رمزارز بازار به بالای مرز ۳۶,۰۰۰ دلاری صعود کرد و مدتی در آنجا تثبیت شد.


گاوها از همان زمان پشتکار خود را حفظ کردند و بیت کوین را تا نزدیکی مرز ۴۰,۰۰۰ دلار رساندند. البته دلیل صعود بیت کوین مبتنی بر اخبار منتشر شده در خصوص برگزاری جلسه ای در بین ایلان ماسک و ماینر های بیت کوین به میزبانی مایکل سیلور (Michael J. Saylor) ، مدیر عامل شرکت مایکرو استراتژی در آمریکای شمالی برای ایجاد یک شورای ماینینگ بیت کوین ، است.


اگرچه بزرگ ترین رمزارز بازار فعلا موفق به شکست مقامت ۴۰,۰۰۰ دلاری خود نشده و پس از آن کمی اصلاح شده است ، اما هنوز هم بالای مرز ۳۸,۰۰۰ دلار معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد رشد کرده است.


ارزش بازاری این دارایی دیجیتال به بالای ۷۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است و سلطه آن در حدود ۴۳.۵٪ است. با این وجود ، معیار های بیت کوین در مقایسه با سایر آلت کوین ها کمی کاهش پیدا کرده است و منجر شده است که آلت کوین ها از دیروز با شدت بیشتری رشد کنند.


screenshot cryptopotato.com 2021.05.25 14 10 56 300x158 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (4 خرداد)

بازار سبز آلت کوین ها


با سقوط بازار ، آلت کوین ها ریزش شدید تری را تجربه کردند، اما ، بعد از آن اکثر آنها سود قابل توجهی را به خصوص در ۲۴ ساعت گذشته کسب کردند. اتریوم نیز با افزایش قیمت ۱۵ درصدی خود به ۲,۶۰۰ دلار ، در بین پرسود ترین آلت کوین های بازار قرار گرفت. همین چند روز پیش ، دومین رمزارز بازار به کف قیمت ۱۷۰۰ دلاری کاهش یافته بود.


قیمت بایننس کوین از دیروز ۱۸ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در سطح قیمت ۳۵۰ دلاری معامله می شود. این دارایی دیجیتال دو روز پیش در بالای مرز ۲۰۰ دلاری معامله میشد.


بیشتر آلت کوین های بازار از جمله کاردانو (۸٪) ، ریپل (۱۶٪) ، دوج کوین (۶.۵٪) ، پولکادات (۱۱٪) ، بیت کوین کش (۱۸٪) ، لایت کوین (۱۶٪) ، چین لینک (۱۲٪) و پالی گان (۲۰٪) به دنبال سبز شدن بازار افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند. قابل ذکر است که یونی سواپ با افزایش ۲۷ درصدی خود به ۲۵ دلار ،صعود قابل توجهی داشت.


screenshot cryptopotato.com 2021.05.25 14 11 59 300x116 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (4 خرداد)

در بین تمامی آلت کوین ها ، اتریوم کلاسیک از دیروز تا به حال با جهش ۴۰ درصدی به قیمت ۸۰ دلار بیشترین صعود را داشته است و پس از آن به ترتیب قیمت رمزارز های Nexo (۳۵٪), YFI (۳۲٪), Qtum (۳۰٪), Revain (۲۶٪), Klaytn (۲۵٪), OMG Network (۲۵٪), Telcoin (۲۳٪), PancakeSwap (۲۳٪), Bitcoin Gold (۲۰٪) افزایش پیدا کرد.


در نهایت ، سرمایه تجمعی کل بازار ارز های دیجیتال با افزایش ۱۵۰ میلیارد دلاری در روز و ۴۴۰ میلیارد دلار نسبت به ارزش کف روز یکشنبه، به ۱.۶۶۰ تریلیون دلار رسید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0