آکادمی هلاکوئی
1401/06/12
21:00
تحلیل تکنیکال لایت کوین، شنبه ۱۲ شهریور

رمزارز لایت‌کوین (LTC) ممکن است در مسیر آغاز…

رمزارز لایت‌کوین (LTC) ممکن است در مسیر آغاز یک روند گاوی شدید قرار گیرد. در همین حال ، اکثر رمزارزها تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا و محیط نه چندان خوب اقتصادی قرار دارند. از لحاظ تکنیکال ، لایت کوین در یک الگوی فوق العاده گاوی معامله می‌شود که همچنان به قوت خود باقیست و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها حمایت خود را از دست بدهد. از این رو ، انتظار می رود که این آلت کوین در آستانه ماه نوامبر(آبان-آذر) با قاطعیت از مقاومت این الگو عبور کند و روند صعودی خود را آغاز کند.


نوسانات گاوی لایت کوین با وجود شرایط فعلی بازار


انتظار میرود که لایت کوین یک بار دیگر افزایش یابد و در اثر آن ، از میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه (SMA) عبور کند. در همین حال ، خط روند فعلی در نمودار ، از تداوم روند نزولی جلوگیری می کند. از آنجایی که گاوها در این هفته، قیمت را از این خط روند افزایش دادند ، این بار خرس‌ها ممکن است غافلگیر شوند. در همین حال ، با آغاز ماه جدید، پیوت جدیدی شکل گرفته است که در ماه سپتامبر در حدود SMA ۵۵ روزه (۰.۵۷ دلار) قرار دارد.


بنابراین، تا زمانی که گاوها بتوانند قیمت را در بالای این حمایت حفظ کنند ، LTC می تواند به ناحیه بسیار مهمی برسد. با توجه به اینکه شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان در ناحیه منفی قرار دارد ، زمان صعود لایت کوین پس از هشت ماه معامله در ناحیه خرسی ، فرا رسیده است.


LTCUSD 2022 09 02 14 11 43 637977261684289196 300x155 - تحلیل تکنیکال لایت کوین، شنبه 12 شهریور

نمودار روزانه جفت ارز LTC/USD از سوی دیگر ، معامله‌گران لایت‌کوین دیر یا زود می توانند با تاثیرات احتمالی بازارهای مالی بر روند قیمتی LTC روبه رو شوند که در اثر آن ، پرایس اکشن لایت کوین با یک عقب نشینی شدید روبه رو می شود.


از این رو ، انتظار داشته باشید که قیمت لایت کوین در نزدیکی خط روند صعودی (۵۲ دلار) تحت فشار قرار گیرد. در صورتی که پرایش اکشن LTC به طور کامل به زیر این خط روند کاهش یابد ، قیمت لایت کوین می تواند به نزدیکی سطح ۴۰ دلاری عقب نشینی کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0