آکادمی هلاکوئی
1401/05/03
21:00
رستوران Chipotle به ارزش ۲۰۰،۰۰۰ دلار از رمزارزهای مختلف را به مشتریان خود هدیه می‌دهد

رستوران فست کژوال Chipotle به عنوان بخشی از…

رستوران فست کژوال Chipotle به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی جدید خود به نام “Buy the Dip” به ارزش ۲۰۰،۰۰۰ دلار رمزارز هدیه می‌دهد.


این رستوران مستقر در دنور در کلرادو از مشتریان خود خواسته است تا یک بازی را در وب سایت تبلیغاتی آنها انجام دهند و هر بازیکن سه بار در روز می‌تواند این بازی را تکرار کند.


از روز دوشنبه، مشتریان این رستوران می‌توانند تا روز شنبه به ارزش ۱۰،۰۰۰ دلار بیت کوین (BTC)، ۵۰۰۰ دلار اتریوم (ETH)، ۱۲۵۰ دلار سولانا (SOL)، ۳۰۰۰ دلار آوالانچ (AVAX) و ۳۰۰۰ دلار دوج کوین (DOGE) برنده شوند. روز یکشنبه، Chipotle مقدار این جوایز را برای جشن گرفتن روز ملی آووکادو به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. به طور کلی، ۶۵۰،۵۱۶ جایزه در این بازی وجود دارد.


همه اعضای Chipotle Rewards می‌توانند در تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد) ۱ سنت guac یا queso blanco دریافت کنند.


جوایز ارزهای دیجیتال به حساب های Coinbase بازیکنان تایید شده واریز می‌شوند.


این کمپین تبلیغاتی پس از آن انجام شد که Chipotle در اوایل ژوئن (اواسط خرداد) شروع به پذیرش پرداخت های ارزهای دیجیتال از طریق Flexa، یک شبکه پرداخت دیجیتال که به طور خودکار ارزهای دیجیتال را به پول فیات تبدیل می‌کند، کرد. کسانی که با کمک برنامه های مجهز به Flexa پرداخت کردند، در مدت یک ماه از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار شدند.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Chipotle در ابتدا با کمپین تبلیغاتی “Burritos or Bitcoin” که در ماه مارس گذشته (اسفند ۱۴۰۰) به مناسبت روز ملی Burrito (یک تعطیلات ساختگی) برگزار شد، به حوزه ارزهای دیجیتال ورود کرد. این کمپین با مشارکت استفان توماس (Stefan Thomas)، مدیر ارشد فناوری سابق ریپل سازماندهی شد. از بازیکنان در این کمپین خواسته شد تا یک کد شش رقمی را حدس بزنند تا بتوانند تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار بیت کوین برنده شوند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0