بورس۲۴
1402/03/17
13:36
اصلاح زمانی بورس هنوز ادامه دارد

همچون روزهای قبل امروز هم معاملات کم رمق و نسبتا متعادل دنبال شد اما هر چه به دقایق پایانی نزدیکتر شدیم فروشندگان قدرت بیشتری گرفتند.

اصلاح زمانی بورس هنوز ادامه دارد

بورس۲۴ : همچون روزهای قبل امروز هم معاملات کم رمق و نسبتا متعادل دنبال شد اما هر چه به دقایق پایانی نزدیکتر شدیم فروشندگان قدرت بیشتری گرفتند. خالص ارزش معاملات خرد با افت ۳ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۷,۵ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.


تراز پول خرد بازار منفی ۲۹۵ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله نیز منفی ۵۵ میلیارد تومان بود.


گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات و محصولات شیمیایی بیشترین خروج پول خرد را تحمل کردند که با عمده ترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شدند. در گروه های زراعت، محصولات غذایی و دارویی شاهد بیشترین تزریق نقدینگی حقیقی بودیم.


نمادهای عالیس، وپخش، وگردش، زفکا، شپدیس، فنوال، سامان و کی بی سی بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی را تشکیل دادند. حقوقی ها اما بیش از همه وتجارت، وبملت، فولاد، خکمک، میدکو، شتران، خاور، وبصادر، خودرو، خبهمن و وگستر را از حقیقی ها خریداری کردند.


در پایان شاخص کل افت بیش از یک هزار واحدی را ثبت کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد قرار گرفت. نمادهای شپنا، شبندر، وتجارت، وبصادر و شتران بیشترین تاثیر منفی و شستا و تاپیکو عمده ترین اثر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما ۲۳۱ واحد رشد داشت و در سطح ۷۷۶ هزار واحد باقی ماند. شاخص فرابورس نیز ۱۹ واحد مثبت خورد.

انتهای خبر

0
0