آکادمی هلاکوئی
1401/04/30
10:10
توضیح میهایلو بیالیک از پالیگان در مورد آینده اتریوم

با انتقال به یک بلاک چین مقیاس پذیر…

با انتقال به یک بلاک چین مقیاس پذیر و مقاوم در برابر انرژی برای اتریوم، بسیاری با توجه به بزرگی و پیچیدگی ارتقای Merge، آینده این کوین محبوب را مورد تردید قرار داده اند. اما، در میان استیک کنندگان برجسته، یک پروژه خاص به شدت در مورد آینده اتریوم صعودی باقی می‌ماند، که آن پروژه چیزی نیست جز راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو، پالیگان(Polygon).


در کنفرانس سالانه انجمن اتریوم در پاریس، مدیر رویدادهای کوین تلگراف، ماریا ای(Maria A)، با معاون رشد پالیگان، میهایلو بیالیک(Mihailo Bjelic) ، در مورد این موضوع صحبت کرد. در اینجا چیزی است که بیالیک در مورد ادغام می گفت:


“این یک ارتقاء است که میلیون ها کاربر، میلیاردها سرمایه و ده ها هزار برنامه کاربردی دارد. هرگز آسان نیست، اما Merge بیش از دو سال است که در حال انجام است. همه شبکه های آزمایشی موفق بوده اند، کدها آدیت شده است و… بنابراین من فکر می کنم ما بیش از حد آماده برای ارتقا هستیم.”


سپس بیالیک توضیح داد که به احتمال زیاد اتریوم در بازار نزولی دوام بیاورد و بهبود یابد: “دو دلیل دارد، اول، ارتقاء آن است و بیش از ۹۰٪ فعالیت در حال وقوع است. دلیل دوم این است که اتریوم با اختلاف بسیار زیاد ایمن ترین، غیرمتمرکزترین و قابل برنامه ریزی ترین بلاک چین در جهان است که مرکز وب چند زنجیره ای است که ما در تلاش هستیم تا به طور بالقوه به میلیاردها کاربر دسترسی پیدا کنیم.”


همزمان با این مصاحبه، پالیگان روز چهارشنبه اعلام کرد که Polygon zkEVM یا ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر را راه‌اندازی کرده است که به طور بالقوه خروجی تراکنش بلاک چین را به سطوح بیشتری افزایش می‌دهد که دارای سازگاری کامل با EVM، مقیاس پذیری و امنیت با استفاده از قدرت اثبات دانش صفر است.


پالیگان بیش از ۳۰۰۰۰ برنامه کاربردی و ۱۴۰ میلیون کیف پول کاربر را از زمان شروع خود ایجاد کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0