ارزینکس
1401/02/28
10:30
💢 معرفی پروژه Defi Warrior پروژه ی DEFI WARRIOR یک پروژه مبتنی بر دیفای و NFT است که البته بخش اعظم آن به بازی اختصاص داده شده اما با NFTهای به دس...

💢 معرفی پروژه Defi Warrior



پروژه ی DEFI WARRIOR یک پروژه مبتنی بر دیفای و NFT است که البته بخش اعظم آن به بازی اختصاص داده شده اما با NFTهای به دست آمده می‌توان خیلی کارها در حوزه دیفای با کمک فقط همین پروژه انجام داد. در قسمت بازی هر جنگجو نماد یک رمز ارز و هر سیاره نماد یک بلاک چین است. مکانیزم بازی به گونه‌ای به پیش می‌رود که کاربر با مفهوم و نحوه کار شبکه بلاک چین به صورت غیرمستقیم آغاز می‌شود. سیارات مکانی هستند که جنگجویان باید کارخانه استخراج منابع را برپا کنند و با دشمنان یا کاراکترهایی خاص با نام BOSS مبارزه کنند.



این جنگجویان قابل ارتقا به گونه‌ای هستند که قدرت آنها تا حدودی به حرکت آن ارز هم بستگی دارد مثلا اگر یک جنگمو نمادش فانتوم بود در صورت بالا رفتن قیمت کوین فانتوم بر عملکرد جنگی تاثیر می‌گذارد و بهتر می‌شود و در آینده فاکتورهای بیشتری برای قدرت جنگی به آن اضافه خواهد شد. سیارات که هر کدام مربوط به شبکه بلاکچینی خاصی هستند جنگجو‌ها را از هم جدا می کند مثلا جنگجویی با نماد فانتوم فقط بر سیاره‌ای که نمادی از شبکه فانتوم است فعالیت خواهد داشت. استخری یا POOL قسمتی از سیارات است که در آن کارخانه شکل می‌گیرد و مجموعه ای از گره‌ها می‌باشد. هرچه اندازه استخرها بیشتر می‌شود گره‌ها هم بیشتر می‌شوند. گره‌ها بخشی از استخر یا POOL است که با فعالیت خودشان دارای‌های جدیدی برای بازیکنان ایجاد می‌کنند تا با استفاده از آنها قدرت بیشتری به دست بیاورند.



یک گره برای استخراج به موارد زیر نیاز دارد که نامشان PSU و CPU و RAM و HDD می‌‌باشد. گره یا نود زمانی می‌تواند کار کند که جنگجو به آن انرژی برساند. این انرژی یا از ENERGY PLANET جمع‌آوری می‌شود که بر سر آن جنگ و دعواست یا می‌توان از فروشگاه خرید.



برای به دست آوردن کاراکتر چندین راه دارد :


۱. جایی که جنگجوها به طور دسته جمعی فروخته می‌شود و پرتال جامعه نام دارد. زمان که این فروش‌ها مشخص نیست و تنها در کانال‌هایاصلی مشخص می‌شود. هر کاربر می‌تواند چندین کاراکتر در سیارات مختلف داشته باشد.



۲.پورتال وفاداری :


کاربر باید مقدار مشخصی توکن پروژه را درزمانی خاص که مشخص می‌شود نگهداری نماید.



۳. بازار یا فروشگاه NFT.


۴. حراجNFT.


کمیاب بودن این کاراکترها به لوازم جانبی که به بدن آنها متصل است و خوداعضای بدن بستگی دارد. خود کاراکترها به چند دسته تقسیم می‌شوند : معمولی، نیمه معمولی، کمیاب، اسطوره‌ای، افسانه‌ای. وقتی کاربری یک جنگجو انتخاب می‌کند و به دست می‌آورد میزان نادر بودن آن بر حسب شانس مشخص می‌شود. هرکاراکتر یک مهارت پیش فرض خواهند داشت و با تغییر اعضای بدن مهارت دیگری می‌تواند به آن اضافه کرد و تغییر داد.



حالت‌های بازی :


۱.حالت DEFI WARRIOR BATTLE SYSTEM.


یک بازی نوبتی است که هدف آن از بین بردن تمامی دشمنانی است که روبروی کاربر قرار می‌گیرد. در این بازی نوبتی کاربر در نوبت خود هدفی که در سمت حریف است را علامت گذاری می‌کند،سپس با استفاده از یکی از مهارت‌های فعال به آن هدف ضربه وارد می‌نماید. هرمهارت هم دارای یک زمان مشخص برای استفاده است.



۲. حالت MULTY PLAYER :


در این حالت که نوعی از PVP است. در آن بازیکنان باید ۳ تا ۵ هیولا را برای مبارزه با حریف انتخاب کنند. این بخش نقطه منفی دارد آن هم اینکه شخص برنده هر چقدر بالاتر باشد مقدار جایزه‌ای که می‌گیرد هم بیشتر خواهد بود.



۳. حالت ADVENTURE :


در این حالت باید از موانع و چالش‌های مختلفی به وجود آمده عبور کرد. هر منطقه از ۹ مرحله تشکیل شده و در هر مرحله با پایان کار با غول مرحله آخر یعنی BOSS روبرو می‌شود. پاداش این مرحله قطعات بدن است که موجب افزایش مهارت کاراکتر می‌شود و همچنین بلیط‌های شانس.



۴. حالت BOSS :


در این حالت به چندین کاربر امکان داده شده که همزمان با BOSS مبارزه نمایند.



در بخش دیفای کاربر با استفاده از خود NFT می‌تواند وام بگیرد و یا تنها پول قرض نماید و حتی NFT را در ازای دریافت پول اجاره بدهند.



🔘 توکنومیک :


تعداد کل توکن ده میلیارد واحد می‌باشد و با نام عرضه شده.


موارد استفاده :


-برای دادن پاداش.


-ایجاد نقدینگی.


-استیک کردن و دادن پاداش آن.


-توکن حکومتی و غیره استفاده می‌شود.



تقسیم بندی :


🔰 ۱. تیم ومشاوران : ۱۵ درصد.



🔰 ۲. پیش فروش : ۳ درصد.



🔰 ۳. فروش استراتژیک : ۱۳ درصد.



🔰 ۴. فروش عمومی : ۱ درصد.



🔰 ۵. نقدینگی واکوسیستم : ۵۸ درصد.



🔰 ۶. شریکان : ۱۰ درصد.



🔘 تیم :


جناب موسس مارک دائونام دارد.


سابقه کاری:


مهندس سابق سیستم بازی برای شرکت BA GROUP.


بیش از۵سال سابقه توسعه دهنگی بلاکچین.


ویکتور ترونگ هم‌بنیان‌گذار این پروژه است.مدیرعامل و حسابرس امور داخلی بوده. بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری را دارد.

انتهای خبر

0
0