بورسینه
1400/09/01
09:56
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۲۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #شستا، #شگویا و #دپارسح به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۳۹۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش #دپارسح، #وسخوز و #وشمال در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۳۰میلیارد تومان (۸۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۰۵میلیارد تومان (۶۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت تابان نیرو سپاهان با نماد (#تابا) به ۶درصد کل تعداد سهام آن می رسد.



🔹«شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۷۵میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0