فارس نیوز
1400/03/29
13:50
بیت کوین ۲۶۶۶ دلار منفی شد/ بازار ارزهای مجازی امروز هم ریخت

قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی دوباره ۵ درصد دیگر ریخت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین کانال ۳۶ هزار دلاری را از دست داد و نسبت به دیروز همین موقع ۵.۲ درصد منفی شد. هم اکنون هر بیت کوین ۳۵ هزار و ۹۴۲ دلار در حال معامله است که نسبت به ۷ روز پیش ۱.۹ درصد بالاتر قیمت خورده است.


ارزش کل بازار بیت کوین هم امروز به ۶۶۹ میلیارد دلار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون ۶۴ هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شد. ارزش این معاملات ۳۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار هم به ۱۸ میلیون ۷۳۸ هزار و ۴۷۵ واحد رسیده است.


اتریوم هم امروز ۴.۹ درصد ریخت و هم اکنون ۲۲۵۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین و کاردانو هم هر کدام با حدود ۴ درصد افت ۳۴۱ و ۱.۴۴ دلار در حال خرید و فروش شدن هستند. دوج کوین هم ۳.۵ درصد افت کرد و پس از چند روز به زیر ۳۰ سنت رسید و هم اکنون ۲۹ سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود.


به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته، بازار جهانی ارزهای مجازی ۵.۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داده و هم اکنون ارزش کل این بازار ۱۴۹۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود.


در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۵ میلیارد دلار در این بازار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی در جهان هم به ۱۰ هزار و ۵۰۷ نوع رسیده است.


انتهای پیام/ب


انتهای خبر

0
0